کد خبر 1278958
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
فراهم شدن امکان تزریق واکسن در منزل

علیرضا زالی فرمانده ستاد فرماندهی مقابله با کرونای تهران گفت:سامانه ثبت درخواست واکسیناسیون در منزل برای شهروندان تهرانی راه اندازی شده و از فردا صبح قابلیت ثبت درخواست برای شهروندان تهرانی فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    4 1
    من و دوستم که ساعت 7 صبح در حسینیه سپاه فجر فارس واکسن زدیم. صندلی های منظم و تمیز هم چیده بودند
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    2 2
    فقط تهرانی ها جزء مردم ایران هستند؟ واکسن در منزل، انتخاب واکسن، و....فقط برای تهرانی ها، من در پایین شهر مشهد دو ماه از زمانی که باید دوز اول واکسنم رو تزریق می‌کردم میگذره و هنوز دوز اول رو هم نزدم! چرا؟چون بر اساس نظر متخصص تزریق واکسن برکت برام بهتر و کم خطرتر از واکسن چینی هستش(حتی نظر کتبی متخصص رو گرفتم) اما هرجا که میرم خیلی راحت بهم جواب سربالا میدن و میگن فقط برای دوز دومی ها برکت داریم! آخه این عدالته؟ سر شب تو تلویزیون تهران رو نشون میداد که طرف بدون نگرانی و دغدغه خیلی راحت واکسن دلخواهش رو(بین همین واکسن های موجود) انتخاب می‌کرد، خدا شاهده دلم شکست و با تمام وجود از بالا تا پایین مسئولین رو نفرین کردم،با خودمم عهد بستم که دیگه نه خودم نه خانوادم واکسن نزنیم، هر چه بادا باد،
    • على IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      دوست عزيز تو تهرانم كه ما رفتيم فقط واسه دوز دوم بركت بود، براى دوز اول فقط سينوفارم داشتن
  • CA ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    1 0
    کاش برای گوشت، مرغ ، تخم مرغ، لبنیات، ....و کلا معیشت مردم هم خدمات در منزل می بود ، و نه برای واکسم های تولید کمونیستها و غربیها که برای قتل عام جمعیت کره زمین تدارک دیده اند و نفوذیها ی داخل هم خط به خط فرامین مافیای ضد بهداشت جهانی را اجرا میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس