عراق|العامری: عادی‌سازی با اسرائیل در سایه وجود حشدشعبی غیرممکن است

رئیس ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سایه وجود حشدشعبی غیر ممکن است.

به گزارش مشرق به نقل از العهد نیوز، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق، عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در سایه وجود حشد شعبی که سدی مستحکم در برابر صهیونیسم به شمار می‌رود، غیرممکن دانست.

وی طی سخنانی در جمع هواداران ائتلاف الفتح در بغداد گفت: حمله به الحشدالشعبی حمله به روح مقاومت در میان پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است.

العامری بر ضرورت حفظ این میوه پاک (حشد شبعی) که به لطف خون شهداء تحقق یافته، تأکید کرد و گفت: حمله رژیم صهیونیستی به مقرهای الحشدالشعبی عراق، تلاش برای شکستن دیوار پولادینی است که در برابر تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ایجاد شده است.

رئیس ائتلاف الفتح خواستار مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای حفظ حشد شعبی شد.

العامری گفت که فراکسیون الفتح برای دفاع از عراق سلاح به دست گرفت و مقاومت کرد و به احتمال زیاد این فراکسیون در انتخابات آینده پیروزی قاطعی کسب خواهد کرد تا دستاوردها و تلاش برای حمایت از عراق و ساختن آن ادامه یابد.

رئیس ائتلاف الفتح تاکید کرد که عراق در مسیری حرکت می‌کند که آقای منطقه شود.

برگزاری نشستی در اربیل که حاضران در آن خواستار برقراری روابط با اسرائیل شدند بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عراق داشت و تقریبا همه مقامات و احزاب و نیروهای سیاسی و عشایری و اجتماعی این کشور آن را به شدت محکوم کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس