تبریک سرلشکر باقری به ریاست جدید سازمان صدا و سیما

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، متن پیام تبریک سرلشکر  محمد باقری به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

با  سلام و تحیات؛

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت "رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران " که بیانگر تعهد، شایستگی ها، قابلیت ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و مدیریتی آن برادر گرانقدر  است را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بی شک تجارب و توانمندی‌های علمی و عملی به ویژه در سال‌های متمادی مجاهدت و تلاش های موثر و موفق در رسانه ملی، پشتوانه ارزنده و مستحکمی برای موفقیت آن برادر عزیز و فرهیخته در راهبری هوشمندانه و مقتدرانه سازمان صدا و سیما برای نقش آفرینی در عرصه ماموریت های ذاتی و پاسخ به انتظارات و مطالبات امام و امت از این سازمان و دانشگاه بزرگ عمومی به ویژه در حوزه صیانت از منافع، مصالح  و امنیت  ملی پایدار، تعمیق وفاق و همبستگی همه جانبه در کشور و مصاف با عملیات روانی و جنگ ادراکی و شناختی امپراطوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم به شمار  خواهد رفت.

دوام  توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(  عج) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای  (مد ظله العالی)   را از درگاه خدای سبحان مسئلت می جویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    همه بايد به رئيس حديد تبريك بگوييم با يك تذكر واجب بايشان كه اعمال تلويزيون در تبليغات بازرگانى را از لحاظ مطابقت با دستورات اسلامى مورد بررسى قرار دهند با نظر روحانيون مخصوصا حجت الاسلام والمسلمين قرائتى كه بى پرده نظر ميدهد فقط از خدارميترسد و لاغير
    • ناشناس در پاسخ IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      0 0
      چرا بعضى ها كامنت ها و خواسته ها را روشن نمى نويسند اقاى دكتر جبلى خيلى روشن گفتند صدا و سيما مردمى است و ما رضايت مردم را فراهم خواهيم كرد اقاى قرائتى چكار كند تبليغات حرام فريبكارى و بزرگنمايي را تشخيص بدهد يعنى اقاى دكتر جبلى نمى داند ميز هاى غذا خورى لاكچرى ديدنش براى بچه ها مستضعف چقدر درد ناك است اقاى دكتر حبلى نميداند استفاده از زن انهم با پك و پوز شيك بعنوان ابزار تبليغاتى گناه است.
  • صادقى IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    انتخاب و انتصاب شغل جديد دكتر على عسكرى مشكل خواهد بود بايد مقام بالايى باشد با تلاش گرى / ايشان پشت ميز نشين نخواهد بود. مديريت عامل شركت تبليغاتى ايران نوين بدلائلي شايسته و در تخصص ايشان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس