کد خبر 1278457
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
قتل نمایه

اعضای یک خانواده که بر سر ارثیه و مسایل مالی دچار اختلاف بودند، در روز حادثه برای پایان دادن مشاجره گرد هم جمع می‌شوند که این اقدام منجر به بروز درگیری و استفاده یک عضو خانواده از سلاح گرم می‌شود.

به گزارش مشرق،فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در استان همدان گفت: اختلاف خانوادگی بر سر ارثیه منجر به بروز درگیری و قتل سه عضو یک خانواده با استفاده از سلاح گرم شد.

سرهنگ «محمدباقر سلگی» افزود: متهم که جوانی ۳۴ ساله است، پس از ارتکاب قتل خود را به پلیس شهرستان معرفی کرد.
وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه درگیری خانوادگی منجر به وقوع سه قتل در یکی از روستاهای شهرستان ملایر شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، اعضای یک خانواده که بر سر ارثیه و مسایل مالی دچار اختلاف بودند، در روز حادثه برای پایان دادن مشاجره گرد هم جمع می‌شوند که این اقدام منجر به بروز درگیری و استفاده یک عضو خانواده از سلاح گرم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نامبرده در این حادثه هولناک ۲ برادر و مادر خود را به قتل می‌رساند، گفت: فرد متهم (جوان ۳۴ ساله) دراین حادثه با استفاده از سلاح شکاری فاقد مجوز و با شلیک سه گلوله مادر ۷۲ ساله و برادران ۴۹ و ۵۱ ساله خود را به قتل رسانده است.
سرهنگ سلگی افزود: قاتل در اعترافات خود تاکید کرد که از ترس اقدام به موقع نیروهای آگاهی و دستگیری وی در کوتاهترین زمان ممکن، خود را به پلیس معرفی کرده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    11 2
    هزینه ها و مصائب غربگداها تمامی نخواهد داشت در ظاهر کلمات تورم و ارزش پول ملی رو هر روز تکرار میکنیم و از کنارش به سادگی رد میشویم ولی آن تاثیری که بر روح و جسم و زندگی تک تک ایرانیان بخصوص قشر ضعیف گذاشته و میگذارد از چنان پیچیدگیهایی برخوردار است که دهن کمتر کسی توان محاسبه ی آن را دارد اینجاست که تصمیم ساز و تصمیم گیرنده نقش محوری ایفا میکنند مسئولیت سرنوشت مردم برای امثال غربگداها شده بازیچه، عواقب بر مسند نشستن شخصی که بجای خیر، شر میرساند دامن همه را میگیرد.
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 2
      امریکا دقیقا از جایی فشار می آورد که بنیان خانواده ها از درون بپاشد.. مرگ بر آمریکا دولت نسبت به بی ارزش شدن پول ملی بی تفاوت نباشد یک جوان با حساب دودوتا چهارتا تا 30 سال بعد خودر امیبیند واگر ناامید شود دست به چنین جنایاتی میزند!
    • عباس IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      2 0
      لعنت بر فریدون، لعنت بر جهانگیری، لعنت بر همه اصلاح‌طلب‌ها؛ که فقر و تورم و بدبختی رو به ارمغان آوردید، لعنت بر روزنامه آفتاب، لعنت بر روزنامه آرمان ملی، لعنت خدا بر همه شما خائنین و جاسوسان انگلیس که منافقانه پدر ملت رو درآوردید.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    9 2
    پدرها مقصرن باید ارث را تقسیم کنن دلیل تقسیم نکردن در زمان حیات چیه می ترسین جاتون خانه ی سالمندان شود نه ، برای خودتون هم بردارین ولی از نظر مالی به جوانان بیکار تون کمک کنیدپولتون الان بدداد جوان برسید نه در ۵۰ سالگی که آرزوهاش خاکستر شدن
    • جواد IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
      0 1
      تا وقتی که ارث از طرف پدر و مادر طبق دستور قرآن 2 به 1 بین پسر ها و دختر ها رعایت نشود این داستان ادامه دارد. بسیار دیده شده که پدر یا مادر بنا به دلایلی بین فرزندان خود فرق می گذارند و این باعث اختلاف بین برادران و خواهران می شود که زمینه ای برای وقوع چنین جرامی است.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    5 0
    خاک تمام عالم توسرت دردنیاوزمونه ای زندگی می کنیم که باچشم،می بینیم آدم ها دسته دسته کوچ می کنند وآسمونی می شوند،ولی باز مادیات چشمان بعضی هاامثال این حیوون را کور می کندتاجایی که عزیزترین افراد خانواده اش را به قتل می رساند!وجالبه باوقاحت می گوید:ازترس دستگیری خودش تسلیم پلیس کرده..نکبت تو ارخدا نترسیدی بخاطر مال بی ارزش دنیای فانی مادری که تورا درآعوش پرورش داده کشتی برادرات کشتی حالا ازپلیس می ترسی سزایت فقط چوبه ی دار است وبس/
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    5 1
    لعنت به این پول که با تمام خوبیاش بدی هم دارد
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    وای بلا به دور پدرمن ناراحتی اعصاب داشت ولی ما اورانگهداری می کردیم ۶سال پیش فوت کرد آخه آدم به خاطر ارث مادر و برادر کشی می‌کند از عجایب روزگار !!!!!!!!!!
  • عبدالهادی ریگی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    الان که قدرتمند هستی این را بدان که یه مادر قدرت مندی تو را قدرتمند کرده هی روزگار خدا همه را به راه راست هدایت کنه
  • خسروجردی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    2 0
    پول اکرحلال باشه این اتفاقها نمیافته
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    خدا رو شکر ما ارث نداشتیم که دعوامون بشه خوب خوش داریم زندگی میکنیم
  • حسن IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    1 0
    در حق بعضی ازبچه ها ظلم میشه یکی به ناحق کل مال با هماهنگی پدرمادرهابرمیدارندبه بعضی ازاولادازهمه ارث محروم میشه اون برادرخواهرباوجدان بایدبگه تنها من فرزندتونیستم اون هم فرزندتوهست حق اونوضایع نکن خداوند روزی اون بچه راهم درمیان مال اموال پور هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس