کد خبر 1278205
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
آنچلوتی: همه چیز به کام حریف شد و به ضرر ما/ برای تیمم ناراحت و نگرانم!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از باخت غیرمنتظره شاگردان در خانه مقابل نماینده مولداوی اعتراف کرد نگران وضعیت تیمش شده است.

به گزارش مشرق، غیرمنتظره‌ترین نتیجه شب اول از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که شاید غیرمنتظره‌ترین نتیجه تا پایان این رقابت‌ها هم باشد، سه‌شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم خورد، جایی که رئال مادرید پرافتخارترین تیم اروپا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شریف تیراسپول مولداوی شد.

تیمی که کهکشانی‌ها را در خانه خودشان مغلوب کرد، امسال برای اولین بار در تاریخ خود و تاریخ فوتبال مولدوای به لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و دو هفته قبل هم توانسته بود شاختار دونتسک را شکست دهد. حالا شریف با 6 امتیاز در صدر جدول گروه D‌ قرار دارد، جایگاهی که بدبین‌ترین هوادارش هم تصور نمی‌کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از بازی به شبکه مویستار گفت: کمی ناراحتم چون حق‌مان نبود ببازیم. گاهی اوقات می‌گویید که تیم بد بازی کرده و حقش هم بوده که ببازد اما من واقع‌بینانه بازی را ارزیابی می‌کنم و باید بگویم که ما در این بازی بدشانسی آوردیم. عدم توجه به ریزترین جزئیات سبب شد که ببازیم. یک کرنر و یک سانتر که روی هیچ یک از آنها حواس‌مان جمع نبود دلیل باخت‌مان شد. تیم ما می‌توانست از این بهتر هم بازی کند. ما حریف را تحت فشار گذاشتیم و دروازه‌بانش را مجبور به واکنش‌های فراوان کردیم اما گاهی اوقات بدشانسی می‌آورید و نتیجه‌اش این می‌شود. البته ما بازی را هم با انسجام لازم شروع نکردیم اما در ادامه همه چیز تحت کنترل‌مان بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ‌سازی بنزما در شب شکست عجیب رئال

آنچلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا با این شکست آژیر خطر برای تیمش به صدا درآمده است گفت: آژیر خطر این است که ما بازی را باختیم و سه امتیازش را از دست دادیم و حالا در گروه‌مان هر تیمی شانس صعود دارد. ما هم مجبوریم که بازی بعدی را ببریم.

کارلتو درباره اینکه آیا هواداران رئال مادرید بابت این شکست حق دارند که نسبت به آینده تیم‌شان نگران باشند، اظهار داشت: ما خودمان هم نگران هستیم. فرصت کسب هر سه امتیاز را داشتیم. با این حال باید بگویم بیش از نگرانی، ناراحتم چون تیمم جنگید و بازی منسجمی و متعهدانه‌ای را ارائه کرد. همانطور که گفتم عدم توجه به جزئیات باعث شد ببازیم، ضمن اینکه کلی موقعیت را هم از دست دادیم.

سرمربی کهکشانی‌ها در پایان درباره وجوه مثبت بازی حریف و وجوه منفی بازی تیم خودش تأکید کرد: شریف به خوبی دفاع کرد و همه فضاها را بسته بود. ما هم حرکات ترکیبی خوبی داشتیم و چندین بار هم با ارسال از جناحین خطرساز شدیم اما چیزی که در آن ضعف داشتیم عدم توجه به جزئیات کار بود. می‌توانستیم با تمرکز و حواسی جمع‌تر بازی کنیم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، به خوبی بازیسازی و در فضاهای بسته کارهای ترکیبی انجام دادیم. با این حال همه چیز به کام حریف شد و به ضرر ما.

بازی بعدی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک در اوکراین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    0 0
    جایگاهی که " خوش بین ترین " هوادارش هم تصور نمی‌کرد.
  • M IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    بوی قمار زیاد میاد این روزا... پرز قابل اعتماد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس