کد خبر 1277543
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
مصطفی الکاظمی

نخست وزیر و رئیس جمهور عراق به برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی با توئیتی جداگانه واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، امروز دوشنبه تأکید کرد که اربعین امام حسین (علیه السلام) و یاران پاکش، برجسته ترین نمود اعتراض بشردوستانه در طول تاریخ علیه نقض حقوق بشر است.

بیشتر بخوانید:

الکاظمی: ۸۰ هزار ویزا به منظور مشارکت در مراسم اربعین اختصاص دادیم

الکاظمی در توئیتی در حساب رسمی خود گفت: این مناسبت فرصتی برای تأکید بر این امر است که مقابله با چنین نقض هایی در عراق در تمام مراحل کار ساده و آسانی نیست..

برهم صالح، رئیس جمهور عراق به مناسبت اربعین حسینی (علیه السلام) در توئیتی در حساب رسمی خود نوشت: باید از این درس‌های جاودان به عنوان راهی برای اصلاح و حرکت به سمت دولت قدرتمند مبتنی بر اراده و خواست آزاد مردم عراق الهام بگیریم.

رئیس جمهور عراق در ادامه توئیت خود افزود: پیاده روی مردم عراق به سمت کربلا تجسم عینی و واقعی پافشاری آنها بر تشکیل دولتی است که امنیت و حقوق آنها را برای یک زندگی آزاد و با عزت تضمین کند، دولتی در امنیت و صلح با کشورهای همجوارش و برخوردار از حاکمیت تام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    الکاظمی یکی از نوادگان اهل کوفه است چرا که جلوی سفر میلیونها زائر حسینی را از ایران ،پاکستان و افغانستان به بهانه کرونا گرفت ولی همین فرد اگر فردا یک خواننده لسآنچلسی در اقلیم کردستان کنسرت بگذارد هیج محدودیتی برای آن مقرر نخواهد کرد خدایا دشمنان اهل بیت را با یزید و معاویه هرچه زودتر محشور کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس