احمد وحیدی نمایه

وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اربعین گفت:امکانات حمل و نقل اتوبوسی و ریلی برای بازگشت زائران اربعین فراهم شده است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی در حاشیه جلسه مسئولین ستاد مرکزی اربعین گفت: در این جلسه درباره مباحث بهداشتی و نحوه بازگشت زوار مباحثی مطرح شد تا انشالله زورا ما بتوانند با تست‌های فوری مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: اگر کسانی در این فرآیند مشکلی نداشتند به کشور وارد می‌شوند و اگر احیانا افرادی دچار مشکل بودند باید در قرنطینه قرار بگیرند تا به شکل امن به مناطق خود بازگردانده شوند.

وحیدی با اشاره به موضوعات کمیته حمل و نقل زورا در جلسه فوق، اظهارداشت:از این رو هم حمل و نقل هوایی و هم زمینی مدنظر است لذا آنهایی که به واسطه حمل و نقل هوایی وارد کشور می‌شوند مشخص بود اما تاکید شد که نظارت دقیقی در این زمینه صورت گیرد؛ همچنین درباره عزیزانی که از طریق هواپیما به کشور بازگردانده می‌شوند تاکید شد که دو دوز واکسن و تست هایشان کنترل شود و مراقبت شود تا ما دچار تاخیر نباشیم.

وزیر کشور اظهارداشت: همچنین در حمل و نقل زمینی هم تاکید شد که اتوبوس‌های لازم به مرز گسیل شود بعلاوه وسائلی که خود عزیزان دارند. بنابراین در این راستا هم حمل و نقل اتوبوسی و هم حمل و نقل ریلی پیش‌بینی شده است.

وحیدی بیان داشت:همچنین درباره تغذیه و پشتیبانی از زورا پیش‌بینی شده تا امکاناتی اعم از آب و غذا وجود داشته باشد تا عزیزانی که به آنجا می رسند، مشکلاتی نداشته باشند.

وزیر کشور بیان داشت:در حال حاضر کارها کنترل شده و بحمدالله همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند و انشالله که بتوانند از زوار عزیزمان در برگشت پذیرایی لازم را انجام دهند و زورا به راحتی به محل زندگی خود برگردند. همچنین پیش‌بینی شد که بنا به تشخیص پلیس در مقاطعی که لازم بود محدودیت تردد اعمال شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس