پیام مصطفی آجورلو پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل استقلال

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اهداف و برنامه های خود برای اداره این باشگاه پرطرفدار تهرانی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، در پیام مصطفی آجورلو آمده است:

بسمه تعالی

سلام و درود به دوست داران استقلال

بسیار خرسندم و باعث افتخار است که از امروز سوم مهرماه یک‌هزاروچهارصد در خدمت استقلال بزرگ خواهم بود. از اعتماد جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر می کنم. واقعیت این است که اظهارنظر و ارائه گزارش دقیق از وضعیت باشگاه به شما عزیزان نیازمند فرصت و مجالی است که پس از بررسی شرایط صورت خواهد گرفت. قصد من بررسی چند روزه شرایط و رسیدگی فوری به مشکلات تیم فوتبال استقلال خواهد بود و سپس در کمترین زمان، گزارشی مفصل و شفاف درباره وضعیت موجود به هواداران گرانقدر این باشگاه و رسانه ها تقدیم خواهم کرد، اما در شروع کار لازم است که چند نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم:

۱- استقلال به تمرکز بر "متن" نیاز دارد و نه پرداختن به "حاشیه‌". بدون تردید، دلسوزان استقلال؛ از هواداران عزیز و پیشکسوتان محترم گرفته تا رسانه‌ها، در این مسیر به ما کمک خواهند کرد تا با سرعت و قدرت به سمت ساختن "استقلال قوی ، قدرتمند و ثروتمند" پیش برویم و استقلال را به شرایط ایده آل برسانیم. در این میان عهد ما با هواداران عزیز، کار جدی و و تمرکز بر متن و موضوعات اساسی است تا با سرعت و شتاب بیشتر زمینه های پیشرفت باشگاه و رسیدن به اهداف مهیا گردد. هیچ اراده ای ما را از حرکت بر مسیر پیشرفت باشگاه دور نخواهد کرد.

۲- وضعیت موجود باشگاه استقلال که همگان از آن آگاه هستند، حاصل فقدان مدیریت کارآمد در سطح کلان ورزش ایران در دوره گذشته بوده اما در دوره جدید، این عزم جدی وجود دارد که شرایط بهبود یابد. در وضعیت جدید و با حمایت دولت محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان، انسجام خانواده بزرگ استقلال و ایده های جدید و نو و سامان دادن به امورات باشگاه و کار جدی و هدفمند، با همدلی و همراهی اعضای محترم هیات مدیره باشگاه فاصله خود با اهداف را کم و کمتر خواهیم کرد. به امید خداوند و با حمایت شما عزیزان، نشانه های بهبود اوضاع به زودی مشاهده و پس از مدتی این نشانه ها تبدیل به روند صعودی و یک رویه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حضور مدیرعامل مستعفی در باشگاه استقلال

۳- هدف اصلی‌ ما در استقلال بازسازی اعتماد بین هواداران و باشگاه خواهد بود. اعتمادسازی با شفافیت و کارآمدی پدید می‌آید. به امید خداوند در عمل نشان خواهیم داد که هیچ چیزی در باشگاه استقلال برای پنهان کردن وجود نخواهد داشت و بر اساس یک نقشه و چشم انداز درست جلو خواهیم رفت. همه باید احساس کنیم که باشگاه در مسیر تحول، اصلاح و بازسازی قرار دارد.

۴- باشگاه استقلال، یک سرمایه‌ ملی است. متاسفم که در سال‌های اخیر نهاد باشگاه به شدت تضعیف شده و معتقدم ریشه اصلی ناکامی‌ها به همین موضوع مربوط می‌شود. ما به باشگاهی قوی و شاداب نیاز داریم که به خوبی از تیم های خود حمایت کند، تبدیل به خانه هواداران شود و مورد اعتماد آنان باشد. بنده به عنوان عضو کوچکی از باشگاه سعی می کنم در مسیر ساختن چنین باشگاهی که شایسته نام و تاریخ استقلال است ، حامی بازیکنان و مربیان و اعضای باشگاه باشم و با تمام توان از آنها حمایت کنم. امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و انسجام نیاز داریم. خانواده استقلال برای موفقیت نیاز به یکی شدن و همدلی دارد. برای رسیدن به هدف های بزرگ باید کنار هم باشیم.

۵- با یادی از بزرگان باشگاه استقلال، مرحومان علی دانایی‌فرد، منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و بسیاری از ستاره‌های ارزشمند تاریخ این باشگاه؛ لازم به تاکید است که فرهاد مجیدی فرزند استقلال و سرمایه این باشگاه است. این سرمایه برای باشگاه، یک فرصت خواهد بود. بدین وسیله از او می‌خواهم که با قدرت و انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد و مجموعه مدیریتی را کنار خود بداند. ما تلاش خواهیم کرد به اتفاق تیم را هر چه سریع تر تقویت کنیم تا با قدرت بیشتر در فصل پیش رو حاضر شویم.

۶- هواداران استقلال از شعارها و وعده‌های انجام نشده، از دل بستن و ناامید شدن، از جدایی نابهنگام ستاره‌ها و تضعیف هر ساله تیم و نبود امکانات مناسب خسته شده‌اند. معتقدم استقلال باید در چهار حوزه؛ ورزشی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی ارتقا یابد - که مفصل درباره ایده های تحول در این سه حوزه سخن خواهم گفت. با تلاش شبانه‌روزی در جهت رفع معایب و پیشرفت این باشگاه حرکت خواهیم کرد تا هواداران احساس غرور و افتخار کنند و به زودی خبرهای خوب جای خبرهای بد را بگیرد. کارهای زیادی برای انجام شدن وجود دارد و ما با یکدیگر و کنار هم پیش می رویم.

۷- برای آغاز یک دوره جدید در استقلال به تغییرات کامل در سطح مدیریتی باشگاه نیاز است. طی چند روز آینده و با بررسی شرایط باشگاه در این مورد اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

ارادتمند
مصطفی آجورلو
سوم مهر ماه ۱۴۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 3
    ای بابا، انگار قرار نیست ما استقلالی ها رنگ آرامش و قهرمانی رو ببینیم. آخه مگه آقای فتح الله زاده چش بود؟
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      3 0
      شما استقلالیا میگید مدیرعامل فقط و فقط فتح الله زاده باید باشه مربی هم فقط و فقط مجیدی.... فک کنم مافیای رسانه ای پشت این تصمیم و نظر خوابیده که شما بیچاره ها هم باهاش همراهی میکنید. اگه هرکی غیر مجیدی این وقت مربی بود بیچارش میکردید.
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 0
      لنگی سوراخ،،،،
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    منظورم گیاه روغنی کلزا را سال شصت هشت شروع کردم امروز چندین رقم در ایران کشت می شود می خوستم امروز بهترین زندگی را داشتم رفتم دنبال نانه حلال برای خانواد ندانستم اخرش این است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس