کد خبر 1276396
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
مومنی: مجیدی به کارش در استقلال ادامه می‌دهد/ می‌خواهیم به باشگاه آرامش دهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی به طور حتم به کارش ادامه می‌دهد و نظر باشگاه ادامه همکاری با او است.

به گزارش مشرق، محمد مومنی درباره انتخابش به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: هدف‌مان این است که رضایت‌مندی هواداران افزایش یابد تا دغدغه تحصن در مکانی را نداشته و از شرایط باشگاه گله‌مند نباشند. قصد داریم آرامش خاصی به باشگاه بدهیم. باید وحدت ملی بوجود بیاید تا هواداران از این اتفاق لذت ببرند.

وی افزود: می‌دانم هواداران دوست ندارند معترض باشند، چون شأن و شخصیت‌شان بالاتر از این حرف‌ها است. دادن آرامش به باشگاه بزرگترین هدف ما در هیئت مدیره است. از طرفی، باید دغدغه‌هایی که فرهاد مجیدی دارد، برطرف شود. بازیکنانی که مدنظر او هستند و جذب نشده‌اند تا جایی که بودجه باشگاه اجازه بدهد با همفکری و خرد جمعی جذب خواهند شد تا نظر کادر فنی و هواداران استقلالِ بزرگ جلب شود.

بیشتر بخوانید:

احتمال جذب بازیکن جدید در استقلال

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با اینکه به عنوان یک پیشکسوت انتظارات هواداران از او بیشتر خواهد بود، گفت: قبول دارم انتظارات از من بیشتر است. برخی‌ اظهارنظر کرده‌اند که مومنی چطور می‌خواهد برای باشگاه پول بیاورد. اینگونه نیست که پول حتما در جیبم باشد بلکه در فکرم است. روش‌های مالی را می‌سنجیم و از پتانسیلی که باشگاه به ما می‌دهد، استفاده خواهیم کرد. اعتبار باشگاه استقلال پتانسیل‌های مختلفی می‌دهد تا اشخاص بتوانند به باشگاه کمک کنند.

مومنی در خصوص بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: مجیدی مطمئنا به کارش ادامه می‌دهد و نظر باشگاه این است که به کارش ادامه دهد. دنبال این نیستیم که خدای ناکرده مشکلی پیش یا التهابی بوجود بیاید. می‌خواهیم سرمربی در کمال آرامش به فکر نتیجه گرفتن باشد. نباید اینطور باشد که من علیه او حرف بزنم و فلانی علیه دیگری. پیشکسوتان استقلال باید حمایت کنند، اجازه دهند دو ماه بگذرد و سپس نقد کنند. بهتر است از الان پیش داوری نکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس