کرونا در جهان/ عبور تعداد فوتی‌های آمریکا از ۷۰۲۰۰۰ نفر + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۱۲۷ هزار نفر در کشور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۱۹۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۵۱۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۷۹۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۰۸ میلیون و ۸۲ هزار و ۵۹۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۲۷ هزار و ۴۶۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۳۰۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۰۲ هزار و ۹۷۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۱ هزار و ۴۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۰۳ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۴۶ هزار و ۳۹۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۴ هزار و ۶۱۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۱۷۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۹۳ هزار و ۱۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه و ایران نیز به‌ترتیب با ۷ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۸۶۷، ۷ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۵، ۶ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۷۲۲، ۶ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۹۲۷ و ۵ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۵۹۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۹۹۸ مبتلا و کلمبیا نیز با ۴ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۸۱۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۳ میلیون و ۳۳ هزار و ۵۲۵، ۳۲ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۲۷۳ و ۲۰ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۲۰ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس