کد خبر 1275761
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کشته شدن تمام ۶ سرنشین هواپیمای سقوط کرده روسی

وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد: تمام سرنشینان هواپیمای «آنتونوف آن-۲۶» که در شرق روسیه سقوط کرده، کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد: یک فروند هواپیمای «آنتونوف آن-۲۶» در شرق روسیه سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

ببینید:

عکس/ سقوط یک هواپیمای روسی در شرق سیبری

این هواپیما فرسوده که به گفته خبرگزاری تاس متعلق به یک شرکت بود که در فرودگاه‌های روسیه بررسی‌های فنی را انجام می‌داد، ۴۲ سال قدمت داشت. روز چهارشنبه اعلام شد این هواپیما از صفحه رادار ناپدید شده است.

آنتونوف آن-۲۶، یک هواپیمای باری متوسط است که بیشتر برای حمل بارهای غیرنظامی یا سربازان و تجهیزات نظامی از آن استفاده می‌شود.

وزارت خدمات اضطراری روز پنجشنبه از کشف لاشه این هواپیما در منطقه‌ای صعب العبور خبر داد و اعلام کرد: تیم امداد و نجات به این منطقه اعزام شده است. گفته می‌شود سرنوشت خدمه این هواپیما هنوز نامعلوم است.

اما خبرگزاری‌های ایتارتاس و اینترفاکس با اشاره به منبع آگاه وزارت خدمات اضطراری اعلام کردند بر اساس جستجوهای اولیه هیچ یک از سرنشینان این هواپیما زنده نمانده اند.

استانداردهای ایمنی هوانوردی روسیه اخیراً بهبود یافته است، اما تصادفات- به ویژه سوانح مربوط به هواپیماهای فرسوده در مناطق دور افتاده- غیرمعمول نیستند. همچنین در ماه ژوئیه، همه ۲۸ سرنشین یک فروند هواپیمای دو موتوره توربین دار آنتونوف آن-۲۶ در حادثه‌ای در منطقه کامچاتکا واقع در شرق روسیه کشته شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس