کد خبر 1275710
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
دستگیری یک دعا نویس با بیش از ۲۰ شاکی / اخاذی با عکس‌های خصوصی به بهانه گره گشایی

رمال و دعانویسی که با وعده بخت‌گشایی اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی از دو زن جوان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چندی پش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که از سوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرارگرفته اند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بخت گشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.

دو شاکی که از سال ۱۳۹۷ با این زن آشنا شده بودند، به ماموران گفتند که طی حدود دو سال و نیم هر بار به بهانه‌های مختلف مبالغی را بر باز شدن بختشان به این زن دعانویس پرداخت کرده‌اند و اخیرا نیز پس از آنکه با او به اختلاف برخورده و نتیجه کارهای او را ندیده‌اند، تصمیم به شکایت گرفته‌اند.

با کسب این اطلاعات گروهی از ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که این زن، محل زندگی خود را تغییر داده است. با این وجود تحقیقات ادامه پیدا کرد  وسرانجام ماموران با شناسایی هویت واقعی این فرد، او را در مخفیگاه جدیدش در محله نیاوران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر علام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است. اما با دستور قضایی تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان و مالباختگان احتمالی این زن همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 1
    درود
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      لعنت
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    پول اگر حلال باشد مخصوصا" دراین شرایط سخت اقتصادی ومعیشتی مردم میلیاردی جمع نمی شود که ملیاردی به رمال ودعا نویس داده شود باد آورده را با می برد
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 4
      من پزشکهای متخصص می شناسم میلیاردی درمیارن . صد در صد هم پولشان حلاله . با سوادند ، مطبشون شلوغه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    3 0
    حق این زنهای احمق هست وحتما برای این پول ها زحمت هم نکشیده اند خنده دار اینکه با این پول هم هیشکی حاضر نشده باهاشون ازدواج کنه که دست به دعا یک شیاد شدند
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    این آشغالها با تلقین های دروغین عامل ایجاد اختلاف و دشمنی بین زن و شوهرها و پدر و مادرها با فرزندانشان و..اینها به اشد مجازات برسانند
  • DE ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    2 0
    تعداد این رمال ها و حقه باز ها توهمی و تخیلی خیلی زیاد شده و دارنداز مردم سوء استفاده میکنن. اگر واقعا رمال هستند و هنری دارند چرا راه درامد برای خودشون رو باز نمی کنن؟ از همین نکته باید فهمید اینا یک مشت کلاه بردارن و نباید به اشون پول داد!
  • علا مير تقوايى (م) IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    صورت مسئله اين نيست كه در خبر آمده دو ميليارد تومان پرداخت تدريجى - آشنايى از سال ١٣٩٧ - دو سال نيم بخت باز نميشد شاكى ها پرداخت ميكردند- هيچ دردى ظاهر نميشد - اخيرا اختلافات با او پيدا شد - اخيرا متوجه شدند تيجه كار او را نميبينند - چرا دير شكايت كردند. اين دو شاكى راهم دستگير كنيد ببينيد مشكل و بدبختى چى بود و دو ميلياردتومان را ازكجا آوردند - شغلشان چى بود
    • غلامعلى IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      بعد هم ميتوانيد بر اثر اين داستان يك فيلم مستند بسازيد و ٢ ميليارد تومان سود حلال بدست آوريد. اين مبلغ را در اختيار تهيه كنند بگذاريد كه بين تمامى دست اندر كاران فيلم و حتى خودش عادلانه تقسيم كند.
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    1 0
    خاک تو سرتو ن به هر جوون نفری صد میلیون میدادید تا حالا سه تا بچه داشتید.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    €چقدرآدم ها احمق شدند آخه اگراین رمال ها قدرتی داشتند زندگی نکبت بارخودشون درست می کردند..ساده گی تاچه حد!؟تقصیر خودتون بوده که بجای اینکه به خداوند توکل کنید وضعف های خودتون رارفع کنید به خرافات پرداختید!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس