کد خبر 1275472
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
حسینی: تعامل خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: تاکنون تعامل خوبی بین دولت و مجلس وجود داشته است که در این زمینه تلاش بیشتری داشته و از تجربیات مختلف استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه تکریم بی بی عصمت سرافرازی و معارفه  علی اسماعیلی به عنوان مدیر کل جدید حوزه معاونت امور مجلس رییس جمهوری گفت: معاونت پارلمانی به دلیل مراجعات فراوان مردم، نمایندگان دستگاه‌هایی اجرایی و به ویژه نمایندگان ملت باید سنگ صبور باشد و تا آنجا که میسر باشد باید گره‌گشا باشد و همه تلاش و اهتمامش حل مشکلات مردم باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در ادامه با اشاره به سوابق علی اسماعیلی گفت: او را از  دوران انقلاب می‌شناسم که از رزمندگان دفاع مقدس  و از خانواده‌های اصیل و انقلابی هستند. تاکنون مسوولیت‌های متعددی در دانشگاه اصفهان و فرمانداری داشته اند علاوه بر این در وزارت فرهنگ و در مدیریت‌های مختلف از جمله مدیرکل حوزه وزارتی و معاونت فرهنگی بوده اند و با حوزه های مدیریتی آشنایی دارند. بنابراین یک چهره فرهنگی و دانشگاهی دارند که امیدوارم با همکاری و تعاملی که با همکاران معاونت پارلمانی خواهند داشت کارها به خوبی پیش برود.

وی در ادامه یادآور شد: متاسفانه در کشور ما زمانی که مسئولی از پستی برداشته می‌شود و می رود ارتباط او دیگر با آن مجموعه به طور کل قطع می شود. در حالی که باید از تجربیات ارزشمند افراد استفاده مطلوب بشود.

تاکید رییس جمهوری استفاده از نیروهای کارآمد است/ باید از همه نیروهای کارآمد استفاده شود

معاون پارلمانی رییس جمهوربا بیان این که تاکید رئیس جمهور بر استفاده از نیروهای کارآمد و توانمند در هر حوزه‌ای است گفت : باید از همه نیروهایی که کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی دارند استفاده شود چرا که الان توقعات مردم که البته به حق هم است بالا است وباید کارهای اساسی در کشور انجام شود و این با وقت گذاری و تلاش مضاعف میسر است.

وی با بیان این که باید تلاش بی وقفه در سرلوحه همه کارها باشد، افزود: آنچه که به صلاح کشور و مردم هست باید همان را هم در دولت و هم در مجلس به پیش ببریم. تعامل خوبی تاکنون بین دولت و مجلس وجود داشته که می طلبد در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشیم و از تجربیات مختلف استفاده کنیم.

حسینی با بیان این که  قبل از که این نمایندگان دنبال ما بیایند ما باید دنبال‌آنها برویم، گفت: در مجلس به همه فراکسیون مجامع استانی و کمیسیون ها اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم جلسه بگذاریم و حرف‌های نمایندگان را بشنویم تا آن فشاری که بر رییس جمهوری هست کم شود بنابراین اگر در تعامل مطلوب و سازنده باشیم کارها بهتر انجام می‌شود.

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدایایی از طرف کارکنان و معاونت به خانم دکتر سرافرازی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است اهدا و حکم علی اسماعیلی به عنوان مدیرکل حوزه معاونت از سوی حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور به وی اعطا شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس