کد خبر 1275274
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
احمدزاده:مجبور شدم از پرسپولیس شکایت کنم/دوست داشتم برای مطالباتم توافق کنم اما پیگیری نکردند

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز دوست نداشتم برای دریافت مطالباتم از طرقی قانوان اقدام کنم ولی چاره ای جز این کار نبود.

به گزارش مشرق، فرشاد احمدزاده، در خصوص اینکه از باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش شکایت کرده است گفت: من مجبور شدم شکایت کنم چون واقعا در این زمینه بی توجهی صورت گرفت.

وی افزود: خدا می داند که دلم راضی به این کار نبود. چند سال بود که برای مطالباتم پیگیری می کردم ولی هیچ پیگیری از طرف باشگاه پرسپولیس صورت نگرفت.

هافبک جدید سپاهان تاکید کرد: هنوز هم منتظرم تا مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس بگیرند تا توافق کنم.به خاطر روزهای خوبی که در پرسپولیس داشتم و هواداران این تیم باز هم دوست دارم مسئولان این باشگاه با نماینده من تماس بگیرند تا توافق کنیم اما اگر آنها تماس نگیرند چاره ای جز پیگیری شکایت ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    2 1
    فدراسیون گفته بود چون تیم پرسپولیس با همه طلبکاراش تسویه کرده و یا تفاهم برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مشکلی نداره... الان که احمدزاده میگه پول منو ندادن و رفته شکایت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟چجوری پس بازیکنان جدید رو ثبت کردن؟؟ یا تیم حکومت اسناد پرداختی یا تفاهمش ج.ع.ل.ی،یا فدراسیون نشینان با دستور بالاتریها زیر سبیلی قانون رو بخاطر تیم حکومت دور زدند و نادیده گرفتن.چرا اجرای قانون فقط برای تیم های دیگه؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 1
    چرت نگو- یکی از شروط قرارداد با سپاهان ثبت شکایات حداکثری از پرسپولیس است
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    0 0
    احمد زاده کی تو رو مجبورت کرده بابا ساکتت اخه کی تو رو میشناخت پرسپولیس ادمت کرد چقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس