کد خبر 1275221
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
انصاری: یک تشخیص اشتباه ۵۵ روز من را عقب انداخت/ امیدوارم در فصل آینده جبران کنم

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، یک تشخیص اشتباه در فصل گذشته ۵۵ روز او را عقب انداخته و این موضوع به ضررم تمام شده است.

به گزارش مشرق، جابر انصاری، درباره جدایی‌اش از آلومینیوم اراک گفت: بعد از اتمام فصل قرارداد من تمام شد و بازیکن آزاد شدم. صحبت خاصی هم بین من و باشگاه انجام نشد و جدایی‌ام از این تیم قطعی شد. در حال حاضر یکی دو پیشنهاد دارم و در روزهای آینده تیم جدیدم را مشخص می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد در فصل گذشته شرایط خوبی را تجربه نکرد، اظهار داشت: در بازی اول که غایب بودم و در ادامه شرایط خوبی داشتم، اما یک مصدومیت کشاله باعث شد یک ماه بازی نکنم. بعد از جدایی رسول خطیبی و آمدن علیرضا منصوریان در جام حذفی بازی کردم، اما در تعطیلی مسابقات لیگ برتر مصدوم شدم و تشخیص اشتباه یک پزشک باعث شد 55 روز عقب بیفتم و این موضوع به ضررم تمام شد.

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خاتمه تصریح کرد: در این 55 روز هفت یا هشت بازی را از دست دادم و تیم هم خوب نتیجه می‌گرفت و برگشتن به ترکیب سخت بود. با این حال دوباره تلاش کردم و در بازی با سایپا، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به میدان رفتم. در مجموع قبول دارم فصل گذشته چندان برایم خوب نبود و تلاش می‌کنم در فصل آینده همه چیز را جبران کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس