کد خبر 1274737
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
جزئیات جدید تحقیقات از اسیر فلسطینی عملیات جلبوع

وکیل «ایهم کممجی» یکی از شش اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع که مجددا بازداشت شدند، جزئیات جدیدی را پیرامون تحقیقات مقامات صهیونیست از وی نقل کرد.

به گزارش مشرق به نقل از قدس نت، وکیل «ایهم کممجی» یکی از شش اسیر عملیات فرار از زندان جلبوع که مجدداً بازداشت شدند، جزئیات جدیدی را از تحقیقات رژیم صهیونیستی از وی نقل کرد.

«منذر ابواحمد» در فایلی صوتی که تلویزیون رسمی فلسطین پس از تماس تلفنی وی با کممجی پخش کرد، گفت: کممجی امروز بهتر بود و کمی در ناحیه سینه و گردن درد داشت و رژیم اشغالگر اسرائیل وی را از مقادیر آب و غذای کافی محروم کرده است.

بیشتر بخوانید:

روایت اسیر فلسطینی درباره فرار از دست صهیونیست‌ها

وی افزود: کممجی شروطی را برای آغاز تحقیقات تعیین کرده است و شهادت دشمن پیرامون اقدام قهرمانانه‌اش را رد می‌کند.

ابواحمد ادامه داد: نظامی اشغالگر که کممجی را بازداشت کرد به او گفت: تو قهرمان و پسر قهرمان هستی، تو شجاع و پسر شجاع هستی و آنچه با ما انجام دادی چیز کمی نیست. کممجی هم به او پاسخ داد: این شهادت از سوی دشمن انجام می‌شود و من به آن افتخار نمی‌کنم.

وکیل کممجی گفت: در یکی از مراحل تحقیق، کممجی به بازجوی رژیم اشغالگر گفت: من یک انسان محترم و شرافتمند هستم پس مطالبات من برای زندگی شرافتمندانه در بازداشت قبل از آغاز تحقیقات باید فراهم شود.

ابواحمد همچنین از کممجی نقل کرد که گفته است: من حین قدم زدن در کوچه‌های اردوگاه جنین به دلیل اینکه شنیدم اشغالگران قصد یورش به آن را دارند از این اردوگاه خارج شدم و تصمیم گرفتم برای حفظ سلامت ساکنان اردوگاه به جای دیگری که هنوز نمی‌دانستم بروم.

این اسیر فلسطینی در عین حال مراتب درود و سپاس خود را به پدر، برادران و خویشاوندان، دوستان و ملت فلسطین ابراز کرد.

گفتنی است که ایهم کممجی یکی از شش اسیر فلسطینی است که اخیراً موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شدند و ضربه سختی به پیکره امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    همین که وکیل دارن معلومه باز به حقوق بشر پا بندن! شما که شیش تا وکیل رو بدون اتهام دستگیر کردین بدون دسترسی به وکیل و سلول انفرادی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس