به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام کاوش مدیا فیلمی از اظهارات کارشناس صهیونیست را منتشر کرد.

حمله به ایران یعنی باید حداقل برای چندین ماه‌ در پناهگاه‌ زندگی کنیم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    7 0
    ضربه ای که ایران اسلامی و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن و لبنان به شیطان بزرگ و نوکرانش نواختند همه را به هذیان گویی مجبور کرده است.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    10 0
    ببنید چقدر به راحتی کارشناس میارند و ژست دموکراسی می گیریند و در مورد حمله به یک کشور دیگه با هم همفکری می کنند. اونوقت یه مشت اصلاح طلب تو ایران میگند بریم با اینا مذاکره کنیم.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    9 0
    برا حمله به ایران اول باس یه تیکه جا برا دفنشون بخرن.من نمیدونم این اسراعیلی ها چی میزنن ناموسا.بابا کلاغ اگه اعتمادبه نفس اینا رو داشت الان قناری بود.اسقاطیل 15 سال پیش به لبنان حمله کرد و از حزب الله لبنان که یه گروه کوچک بود 2 بار در سال 2002 و 2006 شکست خورد میدونید یعنی چه یعنی دو بار از گروه حزب الله شکست خورد حالا شما ببین چطور میخان با ایران که 10 ها برابر قوی تز از حزب الله و سرچشمه محور مقاومت و سلاح این محوره رووبه رو بشن.از جنگ تموز تا الان ایران و محور مقاومت پیشرفته تر و قوی تر و اسراعیل ضعیف تر شده خود خود آمریکا هم توان درگیری با ایران نداره چه برسه به اسقاطیل اینا از ترس هارت و پورت میکنن.تنها راه مهار ایران همین مذاکره و امتیاز گرفتن با کمک یه مشت غرب زده نکبته.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 0
    نه جوجه، پناهگاهی براتون نمی مونه که منتظر بمونید. بیابان برهوتی از شهرهاتون درست می کنیم. به شرط حیات.
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 0
    اسراییل به امید خدا نابود خواهد شد
  • FR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    7 0
    مسخره ها ساعت ها بحث میکنند در باره جنگ با ایران که نهایتا بگویند نمیتوانیم بجنگیم !
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 0
    چه شما (اسرائیلی های نجس) به ما حمله کنید و چه حمله نکنید، ما با خدای خودمان عهد بسته ایم تا شما را به طور کامل نابود کنیم؛ فقط باید کمی صبر کنید تا وقتش برسد؛ ما هرگز عهدی را که با خدا بسته ایم را نمی شکنیم.
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 2
    ما توان دفاعی و پدافندمون خداروشکر خوبه اما هرگز کافی نیست. و به سطح بازدارندگی ایده آل در بحث پدافندی هنوز نرسیدیم. یک کارشناس عالی رتبه نظامی آلمان در دوویچوله در زمان لغو تحریم تسلیحاتی در آبان 99 گفته بود نگرانی آمریکا از لغو تحریم سلاح بی مورده چون ایران برای بازدارندگی به 300 میلیارد دلار پول برای 3 حوزه هوایی دریایی و زمینیه و این به جز پدافند و موشکیه. و ایران 10 درصد این مبلغم برا خرید خارجی نمیتونه بپردازه. نکته این حرف تونستن یا نخواستن یا نتونستن برای خرید و وارد کردن تکنولوژی نظامی روس و چین و.. نیست نکته اینجاست برای بازدارندگی راه درازی در پیش داریم.
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    $$$ برای بازدرندگی پدافند سپاه و ارتش اگر به عنوان فرض و مثال سلاح شناخته شده روسی رو مثال بزنم. نیازمند 24 گردان کامل اس 400 هستیم. و برای دفاع از اس 400 نیازمند 120 سامانه اس 350 و 300 سامانه بوک ام 3 هستیم. و برای ارتفاع پس 400 تا 450 سامانه تور ام 2--- اینها به جز رادارهای قوی و ضد جیمینگ و اخلاگره در کل برای ساخت تاسیسات پدافندی و تجهیز اون به ادووات فوق 55 میلیارد دلار نیاز داریم کمتر از اون یعنی به همون میزان کاهش- آسیب پذیری. این ارقام نجومی بازدارندگی ایران رو برای 8 سال تضمیین میکنه. قبل از اینکه اتفاقی بیوفته باید به فکر باشیم توکل بر خدا داشته باشیم هم بسازیم هم بخریم. اگر غفلت کنیم اونها همانند کفتار و لاشخورن.
  • عماد FR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    10 0
    تهمتن چنین داد پاسخ بدوی كه ای بیهده مرد پرخاشجوی/ به شهر تو شیر و نهنگ و پلنگ سوار اندر آیند هر سه به جنگ؟/ هم اكنون تو را ای نبرده سوار پیاده بیاموزمت كارزار/ پیاده به از چون تو پانصد سوار بدین روز و این گردش کارزار/ نگهدار ایران و شیران منم به هر جای پشت دلیران منم/ همـه روی یکسر بجـنگ آوریـم جــهان بر بـداندیـش تنـگ آوریم/ زمین کوه تا کوه پرخون کنیم ز دشمن بیابان چو جیحون کنیم/
    • به عماد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      0 0
      دمت گرم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس