کد خبر 1274322
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
حسین شمس: بازیکنان تیم ملی فوتسال به فکر پاداش هستند!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران از عملکرد ملی پوشان در جام جهانی لیتوانی انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، حتی کسب دو پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی باعث نشده است تا بعضی از کارشناسان نسبت به عملکرد تیم انتقاد نداشته باشند. ایران در این رقابت‌ها برابر صربستان و آمریکا پیروز شد و صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرد.

ایران از ساعت ۲۱:۳۰ امروز دوشنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی با آرژانتین دیدار می‌کند اما یک روز مانده به این مسابقه بعضی از کارشناسان و پیشکسوتان از عملکرد ایران انتقاد کردند.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران یکی از نفراتی است که شب گذشته در گروهی که در فضای مجازی برای بررسی عملکرد تیم ملی تشکیل شده بود، بعضی از مسائل و مشکلات تیم ملی را بازگو کرد.

شمس تاکید کرد که ملی پوشان فوتسال بیشتر به فکر پاداش پیروزی هستند تا بازی کردن. وی گفت: شنیده‌ام زمانی که رئیس فدراسیون در رختکن تیم ملی بوده است بازیکنان از وی خواسته‌اند به جای ۷۰۰ یورو، ۱۰۰۰ یورو پاداش بگیرند. آنها احتمالاً شب تا صبح مشغول حساب کردن قیمت یورو و پاداش‌ها هستند!

بیشتر بخوانید:

حضور عجیب رئیس یک شرکت هواپیمایی با تیم ملی فوتسال در لیتوانی

وی همچنین از اخراج شدن دو بازیکن تیم ملی ایران یعنی حمید احمدی مقابل صربستان و علیرضا صمیمی برابر آمریکا انتقاد کرد و آن را مرتبط با بحث مدیریتی تیم ملی دانست.

بازی نکردن بعضی از نفرات تیم ملی از جمله علیرضا رفیعی پور از جمله مواردی بود که برای شمس سئوال ایجاد کرده بود. شمس در این ارتباط گفت: رفیعی پور یکی از بازیکنانی بود که در تورنمنت تایلند عملکرد بسیار خوبی داشت اما نمی دانم چرا این بازیکن در جام جهانی به کار گرفته نمی‌شود و در عوض بازیکنی مثل احمد اسماعیل پور «عقب گیر» می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال همچنین از عدم دخالت محمدرضا حیدریان اسطوره فوتسال ایران که در حال حاضر در کادر فنی تیم ملی است برای مدیریت کردن بعضی از حاشیه‌ها اظهار تعجب کرد.

این در حالی است که شمس در صحبت‌هایش تاکید کرد خودش به صورت شخصی برای سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی پیام می‌فرستد و این مسائل را به وی هم گوشزد می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس