کیهان

در این میان بی‌شک برای افراد مرتبط با حلقه انحرافی تا مدیری فرهنگی که عرصه را برای فیلمسازی و دریافت بودجه‌های نجومی فراهم ساخت؛ جایی نیست.

به گزارش مشرق،گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب رئیس سازمان سینمایی همچنان ادامه دارد و هنوز معلوم نیست که متولی سینمای ایران چه کسی خواهد شد.طی هشت سال گذشته و فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، لجام گسیختگی در سینمای ایران و تولید آثار مبتذل، موجب نگرانی اهالی اقلیم فرهنگ و هنر شد. تولید آثار سینمایی در عناد با مبانی دینی و انقلاب اسلامی و تعارض با نظام جمهوری اسلامی، فزونی یافت تا آنجا که سیمای جمهوری اسلامی علنا برای نمایش فیلم‌های ایرانی دچار مضیقه شد.

با شکل‌گیری دولت سیزدهم و انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حالا انتظار این است که مدیری متدین و انقلابی به همراه گروهی از بهترین مدیران سینمای انقلاب سکان هدایت و مدیریت سینمای ایران را برعهده گیرند. باید منتظر مدیریت کسی بود که کارنامه روشنی در حوزه سینمای اندیشه و انقلاب دارد و برای اکنون و آینده سینمای ایران برنامه جامع و معین پیش‌رو می‌گذارد. در این میان بی‌شک برای افراد مرتبط با حلقه انحرافی تا مدیری فرهنگی که عرصه را برای فیلمسازی و دریافت بودجه‌های نجومی فراهم ساخت؛ جایی نیست.

کم نیستند هنرمندان انقلابی توانمندی که می‌توانند سفینه سینمای ایران را در مسیری آرام و منطقی قرار دهند. کسانی که دارای نقشه راه هستند و در حوزه تعامل با بدنه سینمای کشور توانمندند.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 1
    هاشمي رفسنجاني:عنوان جريان انحرافي از ابداعات من بود!!!!! از جناب شريعتمداري انتظار ميرود دنباله رو جريان قدرت طلب و اشوبگر هاشمي ها نباشد!!مگر از وابستگان انها باشد و مردم بي اطلاع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس