کد خبر 1274266
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
پیشنهاد مدیرعاملی پرسپولیس شد اما عذرخواهی کردم

محمد آخوندی دیگر گزینه حضور در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم که گفته می‌شد علاقه زیادی به حضور در این باشگاه داشته، حضورش منتفی شده و خودش اعلام کرده از حضور در این باشگاه عذرخواهی کرده است.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده که روی ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه پرسپولیس قصد دارد با دقت عمل کند. این صحبت‌ها درحالی مطرح شد که چندی قبل در مصاحبه‌ای از سجادی این موضوع عنوان شد که به مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس اعتماد می‌کند و قصد ندارد در مدیریت این باشگاه تغییر ایجاد کند. آن زمان این حرف‌ها باعث خوشحالی بخشی از هواداران پرسپولیس شد؛ هوادارانی که اعتقاد داشته و دارند که پرسپولیس باید ثبات داشته باشد و در آستانه بازی‌های آسیایی‌اش نباید با تنش تغییرات تمرکزش را از دست بدهد. حال می‌بینیم که سجادی برنامه‌هایی برای ایجاد تغییرات در سر دارد.

از جمعی که نام‌شان برای حضور در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و حتی مدیرعاملی برده شده بود، برخی خیلی زود انصراف خود را اعلام کردند. اولین نفر حمید استیلی بود که رسما اعلام کرد امکان حضور ندارد. حسین کلانی هم اعلام کرد نه شرایط سنی‌اش اجازه می‌دهد نه نفوذ و ارتباط لازم را برای حضور در مدیریت باشگاه پرسپولیس دارد. مجید فرخزادی دیگر گزینه مطرح‌شده که رسما اعلام کرد خبری نیست و صحبتی هم با او نشده است. محمد دادکان رسما مصاحبه کرد و گفت با شرایطی که دارد وزارت ورزش اصلا به سراغش نمی‌رود. به‌نظر می‌رسد باید این کناره‌گیری‌ها را باتوجه به بدهی‌های سنگین پرسپولیس یک امر عادی تلقی کنیم. محمد آخوندی دیگر گزینه حضور در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم که گفته می‌شد علاقه زیادی به حضور در این باشگاه داشته، حضورش منتفی شده و خودش اعلام کرده از حضور در این باشگاه عذرخواهی کرده است. عضو جوان شورای شهر تهران درمورد احتمال حضورش در مدیریت باشگاه اینچنین به سوالات پاسخ داد:

این روزها اخبار زیادی درمورد حضور افراد مختلف ازجمله شما در تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس منتشر می‌شود. شما این اخبار را تایید می‌کنید؟

من می‌توانم این موضوع را تایید کنم که در شورای شهر تهران حضور دارم و در خدمت مردم شریف پایتخت هستم!

بیشتر بخوانید:

واکنش یک پیشکسوت به مدیرعاملی پرسپولیس

یعنی با شما برای مدیریت باشگاه پرسپولیس صحبتی نشده است؟

به‌نظر شما فرقی می‌کند که با من صحبتی کرده باشند یا نه. ما در همین شورای شهر تهران در خدمت این دو تیم مردمی پرسپولیس و استقلال هستیم و می‌توانیم در همین‌جا به این دو باشگاه کمک کنیم. کمااینکه در گذشته هم شورای شهر و شهرداری به این دو باشگاه کمک کرد تا دارای استادیوم شوند. مهم این است که بتوانیم به ورزش و علاقه‌مندان ورزش خدمت‌رسانی کنیم.

هواداران پرسپولیس دوست دارند بدانند اخباری که درباره مدیریت باشگاه موردعلاقه‌شان منتشر می‌شود چقدر درست است.

حقیقتا درمورد حضورم در باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی شد، اما من عذرخواهی کردم.

برای حضور در چه پستی؟

برای مدیرعاملی با من صحبت کردند. اما همان‌طور که گفتم عذرخواهی کردم. گفتم که در همین شورای شهر می‌توانیم در خدمت پرسپولیس و استقلال باشیم. البته خب من سابقه حضور در این باشگاه را داشته و از آن دوران خاطرات خوشی نیز دارم، اما در شورای شهر مسئولیت سنگینی دارم و باید پاسخگوی آن باشم. مردم تهران لطف کردند و به من رای دادند و باید با تمام وجود در خدمت آنها باشم. برای همین از حضور در این جایگاه عذرخواهی کردم. مطمئنا پرسپولیس می‌تواند در آینده و با حضور افراد توانمند به مسیر موفقیتش ادامه دهد.

باتوجه به بحران‌های مالی که هم پرسپولیس و هم استقلال دارند، آیا شورای شهر و شهرداری تهران می‌توانند در این مورد به این دو باشگاه کمک کنند؟

درحال حاضر نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد. همان‌طور که پیش از این گفتم، شورای شهر و شهرداری در مقاطع مختلف به کمک این دو تیم آمده‌اند که نمونه‌اش همان ورزشگاه‌هایی بوده که دراختیار این دو باشگاه قرار گرفته تا بتوانند با آسودگی بیشتر به کارهای آماده‌سازی خود بپردازند و هواداران و علاقه‌مندان‌شان جایگاه مشخصی برای همراهی تیم‌های محبوب‌شان داشته باشند. در این مورد هم باید قوانین را به‌دقت موردبررسی قرار داد. اگر منعی برای حل چنین مشکلاتی نباشد، قطعا شورای شهر و شهرداری در خدمت این باشگاه‌ها و هواداران‌شان خواهند بود و همکاری هم خواهند کرد.

پس حضور شما را در باشگاه پرسپولیس باید منتفی بدانیم؟

بله، من در جایگاه دیگری در خدمت خواهم بود. هرجا باشم در خدمت مردم شهر هستم.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    این همه پیشکسوت و آدم ورزشی چرا از اونا استفاده نمیکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس