نمایشگاه خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه افتتاح شد

فرمانده کل سپاه گفت: این دستاوردها یک افتخار بزرگ است، ما کمتر در عرصه مهندسی تخریب و انفجارات شاهد دستاوردهای فنی بوده‌ایم، عمدتاً متکی به بیگانگان در دهه‌های گذشته بودیم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه ۲۹ شهریورماه در نمایشگاه دستاوردهای راهبردی و رونمایی از تجهیزات حوزه چک و خنثی‌سازی بمب سپاه گفت: تاریخ چهل و چند ساله انقلاب درس‌های بزرگ و جاودانه‌ای را به همه ما آموخته است. ما از میان این فرازهای سخت و بحران‌های بزرگ، به واقعیت‌های ارزشمندی دست یافته ایم و این حوادث به ما یاد داده است هر موفقیتی در میدان، محصول یک همت بلند و یک اراده مستحکم و یک ایمان قوی در ذهن جامعه است.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه افتتاح شد

وی افزود: هر بن‌بستی در عالم واقعیت محصول یک بن‌بست ذهنی در درون انسان‌ها و جوامع است. ما در میان این مشکلات و فشارها اگر تسلیم می‌شدیم واقعا نمی‌توانستیم و مجبور می‌شدیم تسلیم اراده دشمن شده و در نقشه ذهنی او عمل کنیم.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: امامان بزرگ انقلاب ما به ما توانستن، همت و اعتماد به نفس را یاد دادند و ما به برکت شهیدان دوران پرشکوه انقلابمان از پیروزی انقلاب با عظمت تا امروز نتایج درس‌های انقلاب را دیدیم و فهمیدیم می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما ثابت کردیم از فراز مشکلات و اراده‌های دشمن و نقشه‌های شوم و خطرناک او عبور می‌کنیم و خود به نیازها پاسخ می‌دهیم، ادامه داد: ما هرگاه به ایمان و ظرفیت‌های درونی جامعه تکیه کنیم می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم و به برکت همین همت‌های بلند توانسته ایم بسیاری از مرزهای فناوری مدرن را پشت سر بگذاریم و بسیاری از قله‌ها را فتح کنیم.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کرد تا با اعمال فشار، خط نیاز و فشار را منطبق کند و برای ما نقشه تسلیم را ترسیم می‌کرد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر این نکته که دشمن ما را تحریم اقتصادی و علمی کرد تا از ترس عقب ماندگی به آن‌ها پناه ببریم، افزود: اما ملت ایران خدا را انتخاب کرد و هرگز برای عبور از مخاطراتی که خلق می‌شد به دشمن پناه نبرد. محصول این تفکر که ما می‌توانیم امروز این شده است که ما توانسته ایم.

فرمانده کل سپاه گفت: آرزوی ما این بوده که عرصه‌های مدرن فناوری را فتح کنیم و فاصله بین نیاز و فناوری را کشف کنیم و این یک استراتژی مسلم ماست. نمونه این سخن، رونمایی از فناوری‌های پیچیده‌ای است که در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: آنچه که ما امروز می‌بینیم محصول یک دهه مجاهدت فشرده و متراکم علمی جوانان بلند همت این مرز و بوم است که ما را صاحب فناوری پیشرفته کشورهای پیشرفته کرده است. ما کمتر در عرصه مهندسی و تخریب و انفجارات شاهد دستاوردی بودیم، اما به ناگاه جرقه یک خودکفایی و میل به شکوه در این عرصه در ذهن دانشمندان زده شد.

سرلشکر سلامی در پایان عنوان کرد: ما یاد گرفتیم دشمن راه غلبه بر خود را به ما یاد نمی‌دهد، لذا حل تمام مشکلات در درون باورهای ما است و این یک فرهنگ و اعتقاد است. دشمن هرگز فناوری‌های جدید را به کسی نمی‌دهد، اما ما منتظر دشمن نمی‌مانیم. هیچ گامی نیست که انسان بدون شکل دادن آن در ذهنش بتواند بردارد و اسلام ذهن‌ها را برای پیمودن قله‌های رفیع آماده می‌کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 72
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    34 13
    مستعان 110 رو چی میگی؟
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      24 16
      اون اینقدر پیچیده بود که خود ویروس کرونا هم توش گم شد.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      11 14
      شما نمک نشناس ها بر فرض که جایی پروژه های به سر انجام نرسه شروع به تمسخر می کنید و نسبت به این همه اقتخارات و فناوری ها خودتون رو به کوری و کری می زنید!
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      13 4
      این که یک طرح شکست بخورد دلیل نمیشه که ناموفق بودن همه جای دنیا تجربه شکست بوده
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      7 5
      جالب این جاست که اساتیدی که 20 سال سابقه علمی و تحقیق و فنی دارند توی پیشرفتهایی که اینا در ساخت تجهیزات استفاده میکنن موندن و تحسین میکنن چون می فهمن ساخت موشک با کفتر بازی فرق داره بعد شما این طور به قضابا نگاه میکنید
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      7 4
      کسایی که مستعان رو مسخره میکنند میخواید صفحه ی درس استاد خارجی بهتون معرفی کنم که حدود 10 ساله زمینه کاریش، تشخیص ضربان قلب و بقیه علایم حیاتی از طریق یک توع خاص از رادارهاست؟؟ سواد و فهم خوندنش رو دارید
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      3 0
      متأسفانه همه کارهای ما شده حرافی ، فقط حرف میزنیم و انتظار داریم دنیا از ما قبول کنه، در صورتیکه بی سرو صدا اگه عمل کنیم اون خودش میاد و کشف میکنه و ما نگفته قبول میکنه اساسی! رجز خوانی هم حدی داره والله! مگه نشنیدی که میگن «دوصد گفته چو نیم کردار نیست»!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    18 9
    ادم بی سواد فکر می کند. عقل کل است. اما در مقام یک فرمانده این ادم مایه خنده دشمن می شود. نمی دانم بقیه سپاه هم در این حد هستند. اگر مانند این نباشند بیچاره ها از دست این چه می کشند؟ بهر دلیل اگر این فرد باید در این مقام باشد حداقل به او دستور دهند هر دستگاه و فناوری که می خواهی بابت ان پول بگیری اول در دانشگاه و مراکز علمی تائیدش کن بعد بیا پول بگیر. مانند ویروس یاب ابروریزی نکن. لازم هم نیست حرف بزنی. چون با حرف های تو دشمن ممکن است از خنده بمیرد.
    • افشین IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      9 6
      سردار سلامی یکی از بهترین استراتژيستهايي هستکه دشمنان کشور بر روی هر جمله از سخنرانیهای ایشون دهها تحلیل میارن و آنوقت یک آدمی در حد تو که نمی تونی سوزش خودت رو پنهان کنی بخودت اجازه میدی حرف مفت بزنی. مدیریت نیرویی در سطح سپاه با ماموریتهای مختلفی که داره خودش بهترین دلیل بر کاردانی ایشون هست.البته شماها چون از اردوگاه تیرانا و اشرف تا حالا بیرون نیامدید و هر چی بدن ميخوريد و هر چی بگن گوش میکنید و ميخونيد درکتون نسبت به مسائلی در این حد همینه. بنظر شما مریم قجر پیر سگ که براش گل از قبرستون پاریس ميدزديد اول و آخر فهم دنیاست.مشکل دیدن این پبشرفتهاست که در هفته دفاع مقدس شدنش بیشتر خواهد شد.برسد پماد سوختگی بگیرید.با اراجیف بافی این سوزش درمان نمیشه
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 4
      نکشی مارو استراتژیست
    • علیرضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      2 0
      اولا دشمن اصلی جهل است چیزی که امثال.....گرفتارش شدین دوم این که بهش میگن شقاوت و اما جهل دشمن بیرنی شقاوت نیست بلکه او متکبر است که نوعی از جهل است که خدارا انگونه که حق افریدگار است قبول ندارد وخدا را وسیاله ای در خدمت خودش میداند. دشمن بیرونی متخصص است ومیفهمه سردار چی میگه دشمن بیرونی دو تا غصه دارد یکی دشمنانش که خیلی دانا هستن و دوم طرفدارهاش که خیلی احمق هستند و چون خارجیها دنبال عقل نیستند از همین حماقت بهره میبرند وروی ان سرمایه گذاری هم میکنند چون انها مثل بمبهاشان فقط وسیله میخان برای ویرانی و احمق نیز ویران کننده ی خوبی است بهتر از هر سلاح و بمبی پس تاریخ را که نگاه کنی دشمن موفق تر است چون روی جاهل شقی سرمایه گذاری میکند و احمق و جاهل شقی خود کشی میکند نه دشمن کشی وجاهل متکبر این را خوب میداند ونقطه ی قوت وامید اوست.
    • نیما IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 3
      درود بر سردار مغز متفکر سپاه پاسداران. خداقوت خسته نباشید.
    • مبین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 2
      احسن به افشین خیلی خوب گفتی مرحبا. موفق باشید.
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      هرچی گفتی خودتی...!!!
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      اول فکر کن بعد نظر بده. وانصاف داشته باش...!!!
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 1
    وقتش است فیلم پرواز پست جنگنده کوثر با اویونیک و کامپیوتر ایرانی تعقیب عوارض زمین با یه لوله سوختگیری هوایی کنار کانوپی تهیه بشه و از رسانه عمومی پخش بشه .....اگه این کار تا حالا آماده نشده باشه باید همشون را به چهار میخ کشید .....
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    14 3
    شما لطف کنید رادارها رو طوری طراحی کنید کروز رو از هواپیما تشخیص بدن، سیستم ارتباطی بسازید که در میدان عمل مشکل پیدا نکنه بعد به لبه تکنولوژی برسیم؟
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      7 1
      کاش شما میومدی خودت این زحمت به رحمت میرسوندی. هرچند دیر خودتو نشون دادی ولی ماهی را هروقت ازآب بگیری تازه است. ضمنا زیادهم حرس جوش نخور. صدای دوهول یا تبل ازدور خوش است. خیلی جرأت تماشایی فیلم جنگ هم ندارند. چه برسد به نزدیک جنگ باشد. دل شیر وجرأت جسارت بالای میخواد. به کشوری مانندقلدورجهان حتا سلامش را دیر جواب بدی.آمریکا.درطول تاریخ نشون هم نداده. ولی این شیرمردان فوق قهرمانان. پرچم.مرچم.اَرتش.مَرتشو همه را زیر موشکهای خودساخته بادستان نیرومندشان باخاک یکسان کردند. آمریکا جرأت نکرد جواب بده هیچ قایم شده بودند. گل پسر فیلسوف.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 0
    چرا از افغانیهایی که مجوز ورود ندارند و در شهر تهران تردد میکنند نیروی گشت پول میگیره و آزادشان میکند قابل توجه نیروی انتظامی
    • ناشناس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 3
      چون دوست دارن. مگه جای تو تنگ شده؟ همین افغانیها روزی يکي از استان های این کشور بودن. از وقتیکه از مام وطن جدا شدن روزگارشون شد این.حالا به جایی رسیده که تو وسط یه بحث دیگه اومدی سوال میکنی چرا اینجا هستند. این خوابی هستکه برای کل ایران دیدن. به هوش باشید تا فردا در وطن خودتون غریبه نشید و اضافی.
  • دادار IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 13
    اگر شما سپاهیان وارتشیان نبودید وزحمت نمیکشیدید اقایانی مثل حسن روحانی وخائنان اطرافش ایران را به باد وحراج وناامنی میکشاندند رحمت به شما لعنت بر انها
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 4
      دقیقا" به لطف و همت و اراده سپاه و ارتش و صنایع دفاعی نظامی ایران استوار و پا بر جاست اگر امثال روحانی بودند کار ایران تمام شده بود، برای همین دشمنان خارجی ایران روی سپاه و صنایع دفاعی ایران زوم کردند و مشغول تخریب و سم پاشی با تمام ابزارهاشون شدن منظورم رسانه ها و بلندووهاشون است
  • رهام حسامی GB ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 8
    در زمینه تولید پهپاد ها و مین یابها و نانو و سد سازی و پلیمر ها و...واقعا ما در حد کشورهای پیشرفته هستیم.
  • رهام حسامی US ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 2
    یکی از همین پیچیدگی ها باید بگم توان قاهر 313 بالاتر از اف 22 هست .فناوری هایی که سطح مقطع راداری این جنگنده را به 0.0001 متر مربع برابر با 1 سانتی متر مربع یعنی به اندازه یک زنبور میرساند.1- فناوری سطح های شیب دار(کاهش سطح مقطع راداری(RCS))2- فناوری مواد جذب کننده امواج رادار 3- استفاده از مواد جذب کننده گرما و امواج داخلی طرح W مانند نازل موتور(خروجی موتور) جهت پراکنده کردن امواج رادار و شکل خاص این نازل به کاهش حرارت کمک کرده و حالت خاصی به گاز خروجی موتور میدهد.پرتو رادار با ورود به نازل موتور قاهر 313 کاملا به دام می افتدتکنولوژی پیشرفته استتار حرارتی با استفاده از نوعی سرامیک فوق العاده کارآمد باعث شده حرارت خروجی موتور جذب سرامیک ها شده و خروجی سردتر از این شود که موتوری مانند یک دکتر مشکل خود را ترمیم کند.در زمان خرابی احتمالی موتور،کامیپوتر موتور شروع به پرسش از سنسورها و تراشه های داخلی موتور کرده و تغییرهایی را اعمال می کند،سپس دوباره پروسه پرسش تکرار می شود تا نتیجه به دست آید که می تواند موتور را در زمان پرواز جنگنده،دوباره به شرایط کار بازگرداند تراست(قدرت پیشران موتوری) بیش از 104 هزار نیوتون بدون پس سوز و بیش از 156 هزار نیوتون با پس سوز
  • US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 1
    یه چند تا توربین بسازید برق اینقدر نره های تک ها
    • افشین IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 4
      توربین چه بخار و چه حرارتی و چه بادی و چه آبی رو چند سالدهستکه داریم در شرکت مپنا می سازیم. شما پرفسور نفهمیدی مشکل رفتن برق توربین نبود همنجوريکه مشکل آب خوزستان کم شدن آب سدها نبود و همانطور که مشکل واردات واکسن کرونا اف ای تی اف نبود. الان دیگه خاموشی،نخواهیم داشت و البته هنوز هوا سرد نشده. مشکل از گاندوهايي بود و هستکه باید برگردند به همان مردابی که از آن آمدند.
  • دارتبی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    بله شاید همینطور باشد چونکه بخاطر همین مسله وظیفه خودتان وانقلاب به مردم رو فراموش کردید چه فایده تمام همینیزهایی که میگید داشته باشید وانهم در کشور ایران با ان همه ثروت که فقط شماها وامثال شماها به ان دسترسی دارید ولی مردم کشورش از سر نبودن عدالت وقانون خوب ومردم ازترس ونداشتی و فقیر زیاد مردم دارند خون گریه میکنند ولی شماها بفکر اهداف خودتان هستید چای وظیفه اصلی که رفاه و اسایش مردم بطور کلی فراموش کردید و اصلا به مردم اهمیت نمیدهید این یک واقعیت تلخ است شما با دنیا سر جنگ دارید و الانم از غرب فراری شدید دو دسته به دامن شرق که دارای حکومتهای کمونیستی کثیف که حتی خدا واحدی دین اسلام ما رو قبول ندارند چیزی ۹۹پرصد مردم با سیاسیت جمهوری اسلامی یعنی رفتن به اغوش شرق کشورهای مثل چین و روسیه که قبلا از انها ضربه شدیدی خورده کشورمان مردم مخالف هستن
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 3
    احسنت دست مریزاد بر دلاور مردان سپاه دوستان را سربلند و دشمنان و وطن فروشان را نا امید البته بهانه‌‌های بنی اسرائیلی همانند تمام پیشرفت هایمان از انرژی هسته‌ای تا موشکی امری عادی است . هرجا رشد، پیشرفت، اختراع و هرچیز افتخار آفرینی جوانان این وطن داشتند، وطن فروشان به تخریب پرداختند.
  • هم وطن IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 0
    سلام وتبریک. شما با این همه توان و تکنولوژی چرا به داد صنعت خودرو نمی رسید بیش از 150 هزار دستگاه خودرو به خاطر یه قطعه کوچک در پارکینگ خودرو سازان خاک می خورن.
    • امیرحسین IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      با زور که نمیشه بهشون کمک کرد باید خودشون بخوان مثلا سردار حاجی زاده گفت که ماخیلی دوست داریم به خودرو کمک کنیم البته اگه ازمون درخواست بشه
  • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 3
    یه سرم نمکی رو وارد میکنید ودر قابلمه رو ویروس یاب میگید. البته واستون پول خوبی داشت.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 11
    اگر سپاه نبود ایرانی هم نبود بخدا اگر سپاه قدرتمند نبود ایران حالا مثل افغانستان شده بود یعنی بی امنیتی وجنگ من عاشق سپاه هستم زنده باد سپاه زنده باد ایران
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      2 1
      لطفاً آسمون ریسمون نبافید! بحث اینه که باید بدون حاشیه سازی عمل کرد و از حرافی دست برداشت.
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 0
      احسنت.
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 1
    بی زحمت فن آوری کاهش تورم و کاهش قیمت ها رو در اولویت بگذارید که مردم زیر قیمتها له شدند
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 2
    کاش بجای افتخار ویروس یاب مستعان که نمونه اش تو فیلم های علمی تخیلی هم نبود و جنگنده ماکت قاهر هنر مهار تورم داشتید بیخیال
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    2 1
    سپاه اول باید ازمایش کند و بعد بیان...مانند ویروس یاب نشه..وگرنه ما به رشد علمی افتخار می کنیم
  • US ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    7 1
    جالب است غربگداها خیلی ناراحتند. چون توان ایرانی را آبگوشت میدانند و غربیها را برتر و به محض اینکه بتوانند همه چیز را می‌فروشند تا به غرب فرار کنند. اینها از میرزا ملکم خان هم خائن ترند و اگر یک پروژه ای موفق نشود - که خیلی هم نرمال است - آنرا دستاویز تخریب قرار میدهند
    • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      6 0
      تا دیروز موشک ها رو هم میکوبیدند بعد زدن گلوبال و عین الاسد و زدن داعش خفه خون شدن
  • US ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    7 1
    مشرق نظرات غربگداها را منتشر میکند اما سایتهای غربگدا نظرات مخالف را سانسور میکنندِ
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      2 0
      احسنت دقیقا همینطوره.
    • مهدی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      چرا؟!
  • علی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 2
    انشالله بزودی زود با توان دستان سربازان یارامام (عج) با این قدرت توانایی بی نظیر ونیرومند (سپاه پاسداران) کشورمان.بسوی انتقام سخت خواهیم گرفت ازدشمن چون آمریکا. اسرائیل. عربستان. امارات. ودیگردشمنان ترسوی بزدل. درودخداوندبرشما سپاهیان امام زمان (عج) شریف.سپاه یعنی عشق، آرامش، امنیت،قوت دل مردم شریف ایران عزیز. سپاه یعنی سپرجان مردم ایران ومسلمین جهان. سپاه یعنی پرچمدار قُدس شریف.علمدارکربلا، حافظ(کعبه) سپاه یعنی آتش بجان دشمن. کابوس دشمن.لرزش ترس خواب خوراک دشمن.جانم فدای رهبرفرزانه.
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 5
    درود خدا بر سردار سرافراز دکتر سلامی. خداقوت.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    7 1
    سلام دم دشمنان وطن فروش و بیغیرت ونادان گرم ........ با جهالتشون وپست هایی که میزارن وطن پرستها جوابهایی بهشون میدن که امسال ما آگاهیمون نسبت به کشورمون وخادمینمون وهمچنین دشمنان احمقمون به مراتب میره بالا واحساس خوبی بهمون دست میده دراین روزگار سخت کرونایی وگرانی با 45 سال سن بدون زن وبچه وسط تهرون باکلی مشکلات زندگی سختی دارم وهروقت به این خبرها رجوع میکنم و پستهای دشمنان رو میبینم وجوابش رو ازوطن پرستان انگیزه زیاد میگیرم واززندگیم باتمام سختیش لذت میبرم خدا خیرتون بده هم دشمنان که باجهالتشان پست میزارن وهم وطن پرستان که جواب آگاهانه میدن بهشون....
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    4 0
    جناب سردار عزیز خدا قوت بدهد بله داشتن قدرت بازدارنده لازمه کشور بوده و است اما درد ملت را شما نیز خوب میدانید و سوال مردم از شما عزیزان این است که شما که در تمام عرصه ها در حال پیشرفت و تکامل در علم و تکنولوژی هستیم قبول و دست همگی شما درد نکند و خداوند به شما اجرخیر عطا کند اما اساسی ترین مشکل فعلی جامعه نبودن یک همت و خرد جمعی در جلو گیری از رانت خواری که اگر از عدل و انصاف عبور نکنید این رفتارها بجز از دست افراد تحت نفوذ و مسئولین تمام رده ها دیگر از دست فردی معمولی بر نمی آید چون بدون نفوذ و پارتی و یا سفارش از طرف افرادی خواص نمی توانی به بیت المال دست درازی کنی پس کمی هم از همت خود را صرف گرفتن و برملا کردن مشت این چنین افرادی بکار ببندید بدون اغماض و اینکه این شخص از طرف فلان شخص است که وابسطه به فلان مسئول است خود خوب میدانید منظور ما از چه چیزی ک کارهای است و برای گرفتن و دادگاهی کردنشان شما توان و قدرت آن را دارید مگر اینکه خدای نکرده خدای نکرده شما هم بخواهید مصلحت اندیشی کنید افرادی که در زمان کار در پست های حساس خود و بعضی از مدیران رده بالا و پائین سوءاستفاده از مقام خود کرده و میکنن به خون شهدا مدیون هستین اگر بدانید و چشم پوشی کنید و آبروی آنهای که شیره جان مردم و مستضعفان را می مکند سکوت کنید خدا خیرتان دهد
  • روح الله رحیمیان IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 2
    آدم باید منصفانه قضاوت کنه با تمام مشکلات کشور که همه قبول داریم باید هر چه زودتر حل بشه به خدا اگه نیروهای نظامی و سپاه نبودند الان ایران هم مثل سوریه به یک ویرانه تبدیل شده بود مطمئن باشید هدف اصلی از شکل گیری داعش چیزی نبود به جز تکه پاره کردن ایران در هر صورت پیشرفت های کشور در هر زمینه ای باعث خرسندی همه است فرقی نمیکنه توی سپاه باشه جا جای دیگه ای از کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس