کد خبر 1274107
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
جنجال پیشکسوت منچستر علیه رونالدو

صحبت‌های مدافع سابق منچستر علیه ستاره پرتغالی شیاطین سرخ جنجالی شد.

به گزارش مشرق، ریو فردیناند در دوران بازیگری عضو منچستریونایتد بود و سال‌ها به عنوان کاپیتان این تیم به میدان می‌رفت. وی بعد از آویختن کفش‌هایش به عنوان کارشناس تلویزیونی در یکی از شبکه‌های ورزشی انگلیس فعال است. یکی از اظهارنظرات وی درباره منچستریونایتد و شخص کریستیانو رونالدو جنجال برانگیز شده است.

ماجرا از این قرار است که منچستریونایتد در روز ۲۳ شهریور ماه سال جاری و در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یانگ بویز رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. در چند صحنه این بازی، با اینکه رونالدو بازیکن ذخیره بود به تصمیمات داور شدیداً اعتراض می‌کند. در واکنش به این اعتراض فردیناند کار رونالدو را غیرحرفه‌ای و دخالت در کار مربیگری اعلام می‌کند.

سولشر سرمربی منچستریونایتد در جواب همبازی سابقش و در حمایت از رونالدو اظهار داشت: رونالدو فردی متعصب و پرشور است. او می‌خواهد برنده شود، برای کسب پیروزی بسیار مشتاق است و نمی‌تواند این حس خود را پنهان نگه دارد؛ اما برخی فکر می‌کنند این کارهای رونالدو فیلم بازی کردن و تنها برای جلب نظر هواداران است. ریو فردیناند گاهی اوقات در مورد چیزهایی که از آن اطلاعی ندارد اظهار نظر می‌کند. من هیچ مشکلی ندارم که بازیکنانم شور و تعصب خود را نشان دهند و سپس به سر جای خود بازگردند. اینطور نیست که رونالدو مربی بازیکنان باشد، خیر.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    فردینانند بیشعور و حسود حالا اوله گونار یه شکری خورد رونالدو رو تعویض کرد تو چرا سواستفاده میکنی بعد نمیدونی اوله گونار کلن بازیکن ذخیره بود دیقه 80 به بعد وارد زمین میشد و گل هم میزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس