سردار سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی در همایش اقتدار عاشورایی سپاه ناحیه تبریز اظهار داشت: جاودانگی اسلامی به برکت حضور زنان و مردانی است که در موقعیت‌های سخت و خطیر برای دفاع از حریم اسلام در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز وقتی صحنه رویارویی اسلام و کفر را می‌بینیم، نصرت و پیروزی اسلام را شاهد هستیم، افزود: به قلب‌های شما اطمینان و سکینه عطا فرموده و این خصوصیت همراه شماست.

سرلشکر سلامی گفت: امروز ما دیگر یک آمریکای خطرناک نمی‌بینیم بلکه یک آمریکای شکست خورده و فراری و افسرده را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: ما امروز رژیم سعودی را که بتواند به هر شکل ممکن به یک ملت بی دفاع مثل یمن حمله کند را نمی‌بینیم و صدای این قدرت‌ها در حال احتضار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تصریح کرد: اسلام، موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و امروز جوانه‌های امید در قلب جوانان امیدوار جهان در حال رویش است.

وی گفت: در داخل کشور خودمان با وجود همه فشارهای طبیعی یا تحمیلی، ملت ایران در حال مقاومت بوده و اکنون این موانع در حال برداشته شدن است و سختی‌ها در حال آسان شدن است و جاده‌ها در حال هموار شدن است و مسلمانان در حال قد کشیدن  و حیات در جامعه جاری شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دلیل این پیروزی‌ها، مقاومت مردم بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد:وقتی سیل، زلزله یا کرونا به وجود می‌آید، این مردم بزرگ ایران و بسیجیان هستند که به کمک یکدیگر می‌شتابند و این بسیجیان هستند که در همه جا سپر بلای مردم می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز همه دنیا به وجود یک ملت که بیش از ۴ دهه در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاده غبطه می‌خورد.

سرلشکر سلامی گفت: نام ایران با عظمت، مهربانی، پیشرفت و انسجام و اتحاد تعریف می‌شود و این امت امروزین همواره امام و رهبر خود را عاشقانه دوست می‌دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • FR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    3 11
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این افتخارات ملت بزرگ ایران نقش ممتازی داشته است درود بر شما
  • DE ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    14 0
    طنازی زیاد نکنید !!!
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 7
      ساکت
    • افشین IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 8
      طنازی رو اوناییکه کردند که با کری قدم میزدند و دل و قلوه می دادند و می گرفتند.اونايي طنازی کردند کهدهمپالگيهاشون تو خیابان در مقابل دستیابی به رقصیدند.نتیجه طنازيشون شده تخم مرغ شانه ای پنجاه هزار تومان. جنگیدن با شیاطینی مثل داعش و یانکیها طنازی نیست واقعييت میدان هست.نتیجه اون طنازی رو مقایسه کنید با نتیجه میدان .
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    14 1
    با حقوق چند سال میشه یه اپارتمان خرید؟ 80 یا 90؟
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 5
      تو خارج چی؟
    • افشین IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 3
      چه ربطی داره به نیروهای مسلح. این نيروها وظيفشون حفظ امنييت حتی خونه اجاره ای شما و محتویات داخلش از جمله خانواده هست.پاسخ سوال شما رو باید منتخب هشت سال پیشتون بده. در دولت روحانی دو قرن و در دولت انقلابی و جهادی سید ابراهیم رئیسی هر سال یک میلیون خانواده صاحب مسکن میشن. تفاوت بین انتخاب غلط و درست آینه.شما طلبکاران همیشگی باعث انتخابهای غلط و این روزگار ما هستید. تا یکماه پیش هم خفه کار میکردید. بعید نیست در آینده از انرژی هسته ای سوال از پارکبان محله کنید.همین اندازه ژرف انديش!!!
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      چه ربطی به نیروهای نظامی داره؟! بانک حکمت ، قوامین، مهر، انصار متعلق به کدام نهاد ها بودن؟ بلایی که بنگاهداری بانکی سر مردم آورد بخشیش تقصیر کیه؟! سهام بعض شرکت ها و ... متعلق به کیه؟ چند درصد اقتصاد دست نظامی هاست؟
  • DE ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    15 2
    دنیا به ملت ایران غبطه نمی خورد.
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 10
      میخوره پرچم آلمانی حسود
    • افشین IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 8
      دنیای شما فرق داره. دنیای با غبرتهای مقاوم در مقابل وا داده های همیشه تحت استعمار یکی نیست.در دنیای شما هر چیزی خرید و فروش میشود. هر چیزی
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    11 1
    بله بله قربان، زندگی نرماله یه سال کار گارگر یه شب شام کفاره بله چشم قربان زندگی نرماله بجز اینم نمیگیم مبادا که جرم باشه بله بله قربان، زندگی نرماله یکی تو گور خوابه یکی ده تا برج داره بله چشم قربان، زندگی نرماله حقمون رو نمی خوایم مبادا که جرم باشه قربان پایین رو دیدید سفره ی خالی رو دیدید؟ کارگر دو شیفت میدوعه پراید فرار میکنه...
    • افشین IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 7
      تو هنوز نفهمیدی که از کی باید چی بخوای. وظیفه نی،وهاب مسلح برج دار کردن شما نیست. پیاده راه برو تا برای پراید یک شیفت اضافه کار نکنی. تا همین پنجاه سال پیش یک محله بود و یک پیکان که همه تو کوچه دستمال ميکشيدنش. حالا تو همین محله سر جای پارک پارسال قتل اتفاق افتاد و هنوز پرونده باز هست تا شاید رضایت بدن. شما ببخشید که براتون برج نساختن. اونم حالا که همه دنیا نفری دوتا برج دارن. وقتیکه رای میدی دقت کن تا بعد از هشت سال مجبور نشی جفنگيات سر هم کنی کارگر دوشيفته. یادتون هست ميرقصديد تو خیابون با هزار تومنی و یک دلاري؟؟ نه یادتون نیست چون شما نبودی.ولی من یادمه.شما داشتی دوشيفته پشت کیبورد کار میکردی.یک شیفت برای منافقین آلبانی نشین و یک شیفت برای قلاده های اسقاطيلي. اگه دنبال برج هستید یک شیفت هم برای السقوط بزنید اونا بهتر پول میدن. بد نیست تاریخ معاصر کشور رو همه بخونیم ببینیم واقعييت پنجاه یا شصت سال پیش چی بوده. بددنيست يادمون بیاد که حتی پزشک درجه پنجم از بنگلادش هند و پاکستان وارد میکردیم و الان توریست سلامت داریم و جزو چند کشور معدود واکسن کرونا ساز هستیم. پیشرفت و رفاه و عدالت حق ملت ایران هست و با استقامت و تلاش و مطالبه و البته دقت در انتخاب به آن می رسند.اما منافقین و خیانتکاران هیچ حقی ندارند و وکیل ما نیستند.
    • منصف IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 7
      یکی از ایرادات جمهوری اسلامی آینه که به هر ننه قمری اجازه اراجیف بافی میده .حالا میخواد یک سابقه دار فتنه گر باشه یا یک کارگر دوشيفته . بعد هم بگن نکنه جرم باشه!!! آهای یارو : از وقتیکه تو رفتی پادگان اشرف تا حالا همه چی فرق کرده. اینقدر که اینجا به اراذل و اوباش،میگن فعال مدنی. حتی به جاسوسها هم سلبريتهاي باسوادمون میگن فعال معدني!!!! میدونی چرا؟ چون شماها دیگه نبستید که برای یک عکس تیر بزنید وسط پیشانی یک بقال یا لبنیاتی. شماها نبستید که هرکی از جبهه بیاد و لباس جبهه به تن داشته باشه پرورش کنید. حالا خیلی چیزها فرق کرده.اگه نکرده بود تو .....داشتی که اینجا تاوان انتخاب غلط دیگران رو از دیگران ديگه ای مطالبه کني؟؟
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 3
      افشین خیلی حرف مفت میزنی دلم میخواد از نزدیک خونه زندگیتو ببینم هشت سالی که اون مزدور انگلیس تویه راس کار بود تا تو مزدور روسیه الان هار بشی تموم شد رفت این چرندیاتم بذار کنار تو بندازی گردن تون اون بندازه گردن تو بی همه چیزای وطن فروش
    • محمد IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 2
      افشین احسنت حرف راست ودرستی زدی مرحبا. عزت زیاد یاعلی.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    18 2
    باز هم لاف زنی و رجزخوانی
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 10
      تا چشای حسودا دراد
    • ناشناس IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 6
      یعنی آمریکاییها که مثل سگ پاسوخته در حال فرار هستند از لاف و رجز هست؟؟ داعش ؛ منافقين؛ اسرائیل ؛ السعود؛ خاور میانه جدید و تجزیه طلبها و تمامی نقشه های اینا با لاف نقش بر آب شده؟؟ لاف رو اونايي میزنن که سالی هفتصد میلیارد دلار هزینه جنگ افزار میکنند و بعد از بیست سال از یک گروهک چوپان که برای نابوديش لشگر کشی کردند شکست میخورند. لاف مال ائتلافی هستکه میخواست یکماهه یمن رو فتح کنه ولی هفت ساله هیچ غلطی،نکرده هیچ که پشت سرهم شکست هم میخوره. شماها معنی لاف رو هم نمی فهمید
    • رسول IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 6
      لاف زنی ورجز خوانی کار شماست. درود بر سردار سرافراز سلامی.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    21 1
    مرد حسابی ملتو مسخره میکنی؟؟؟ تخم مرغ شده دو هزار تومن ، تورم بیداد میکنه ، گرانی کمر شکن شده اونوقت کدوم احمقی به حال مردم ایران غبطه میخوره؟؟؟
    • ناشناس IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 9
      ملت وقتیکه مشکلش کنسرت بود و دیوار نامرئی در پیاده رو و مطالبه تخم مرغ نداشت خودش،بیشتر از بقیه خودش،رو مسخره کرد و الانم امثال شما خودتون رو تحقیر کنید تا مرغها تخم بزارن. دولت دلار جهانگیری میده و تخم مرغ اصلاحات تحویل میگیره و منتخب قبلی شما هیچ تپه ای را نر...... نزاشت. اما کی،به حال ما غبطه ميخوره؟ح اگه ناموست رو جلوی چشمت به بیست دلار ناقابل حراج و دست به دست میکردن می فهمیدی چه.کسانی بحال ما غبطه میخورند. اگه نصف شب یک موشک هلفاير مثل دو روز پیش دز افغانستان میومد وسط زندگیت و طومار خودت و خانواده تو رو در هم می پیچید و پاره پاره خاتون رو از روی دیوار با کاردک ميتراشيدن آنوقت می فهمیدی کیا غبطه میخورن. اگه دوسال از دست حکومت لیبرالی در مهد دموکراسی بخاطر مطالبات منطقی با اسب از روت رد میشدن و چشمت رو کور میکردن می فهمیدی. قدر عافیت کسی داند که به مصیبتی گرفتار اید.وای بروز،شما ناشکرها که اینقدر حتی مردانگی ندارید از کسانیکه آرامش و آسایش،و امنييت شما رو تامین کردند و چهل ساله پوتین از پا در نیاوردن حداقل تشکر زبانی کنید و حساب این فداکاران رو از گاندوها و گاندو بازها جدا کنید.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      ناشناس جون صدام و قذافی هم اگر بودن همینا رو میگفتن.
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      4:16 کلأ عادت کردی به پرت و پلا گفتن
    • مبین IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 0
      یه سر برو خارج ببین آیا ایران غبطه خوردن داره یانه.؟ از حرفت پشیمان میشی.!!!
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 2
    ایران شده پادگان فقط باید نظام جمع بریم
  • فرزاد SE ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    9 1
    امروز یک آمریکای شکست خورده، فراری و افسرده را شاهد هستیم؟ اره تو راست میگی!! ها ها
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      دقیقاً راست گفتند.
    • رسول IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      نه.! پس توراست میگی...!!! ها ها ها.
  • فرزاد SE ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 1
    امروز یک آمریکای شکست خورده، فراری و افسرده را شاهد هستیم؟ اره تو راست میگی!! ها ها ۹۹۶۵
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 2
      درود خدا بر سردار سرافراز دکتر سلامی.
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 2
    یه فکری به حال نفوذی ها ومنافقین ولیبرالهاوغربگراهاودریک کلام خائنین داخلی کنید!به خداقسم اینا بدتراز هرکسی ضربه میزنند ومواجب بگیر وسرمایه های همان دشمنانندکه اهداف اونارو پیاده میکنند!
  • JP ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    10 2
    شاید دنیا ب حال ملتایران در آینده غبطه بخورد اما آن روز از کسانی که کرونا باب مستعان ۱۱۰ رونمایی می‌کنند و دانشمندان کشور را ب سخره میگیرند خبری نخواهد بود.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    7 2
    امریکا به عمد خروج کرد و فراری در کار نبود توهمات رو بزارید کنار
    • مبین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      توهم کار امثال تواست...
    • نیما IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 0
      آره جون خودش تو گفتیم ما هم باور کردیم.!!!
  • کارشناس IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 3
    لطفا موتوریهایی که جنس قلابی میفروشند رو جم کنید
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 1
      ببخش اشتباهی منفی دادم
  • مینا HU ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 2
    عدالت که در جامعه نداریم اشغالترین اجناس رو چند برابربر قیمت خارجیا پول میدیم همچنان جوانان ارزوی خرید پراید مدل پایین پراید های دپو شده که علف سبز شدن دورشون پولم که نداریم ازدواجم که نمی تونیم بکنیم ارتباط ازاد هم که خلاف شرع و قانونه ...... دقیقا غبطه چیه مارو می خورند؟
    • هادی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 1
      غبطه استقلال آزادی وجمهوری اسلامی ایران رامیخورند.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 2
    آره سردار همه دنیا حسرت رفاه و اسایش و خونه و زندگی و تغذیه و آموزش ما ملت ایران رو دارن !!! خدایی شما به کجا میگید ایران ؟؟ به کجا میگید دنیا ؟ نکنه ما تو قبایل اولیه امازون زندگی میکنیم به ما الکی گفتن اینجا ایرانه !!!
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 1
    سلام خدا بر سرداران سرافراز سپاه. خداقوت خسته نباشید.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 3
    درود خدا بر سردار سرافراز دکتر سلامی. خداقوت.
  • علیرضا IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 2
    احسنتم عالی. خداقوت خسته نباشید.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 1
    دنیا حسرت بانکداری اسلامی ما را می خورد. حسرت جوانانی که امیدی برای آینده ندارند. جوانانی که توانایی اداره خودشان را ندارند چه رسد به تشکیل زندگی. دنیا حسرت ایران را می خورد چون جمعیت ایران در حال کم شدن و پیر شدن است جوانان توانایی ازدواج ندارند و تک فرزندی نهایت توان زوجهای جوان است و دنیا همچنان حسرت ایران را می خورد
    • مبین IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      1 0
      نیمه پر لیوان را نگاه کن. خوشبین تر میشوی.
  • نیما HK ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 1
    تمام دنیا به ازادیی حرف زدن علیه صهیونیست ها در ایران استقلال و باج ندادن ایران به آمریکا رژیم صهیونیستی حسادت وغبطه می خورند
  • علیرضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    1 0
    خدایی چه ربطی به این مردان دلاور وجان برکف داره. اولا وظیفه یک نظامی هسته. دفاع ازمملکتش. ومردمش. فک کن. امروز همه چیزایی که میگی به راه. اما امنیت نداشتی. شب میومدن تو خونه امون. توخیابون. نه گردشی نه تفریحی. ازترس. اونموقع میفهمدن. سردار. سپاه بودن. یعنی سلامی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس