ارائه تست PCR منفی برای خرید بلیت پروازهای اربعین الزامی شد

زائران عتبات عالیات برای پروازهای اربعین امسال باید تست PCR منفی از آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت را در اختیار داشته باشند.

به گزارش مشرق، سازمان هواپیمایی ظهر امروز طی اطلاعیه‌ای جدید از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی خبر داد و اعلام کرد: با توجه به اعلام سازمان حج و زیارت مبنی بر آغاز تحویل ویزا به زائران عتبات عالیات، مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت‌های هواپیمایی داخلی و دفتر خدمات مسافرت هوایی معتبر نسبت به تهیه بلیت پروازهای اربعین حسینی با قیمت مصوب اقدام کنند.

همچنین بنا به اعلام قبلی و دستور سازمان حج و زیارت، ثبت نام در سامانه سماح، داشتن تست PCR منفی با اعتبار حداقل ۷۲ ساعت، کارت واکسن دو دُز و داشتن ویزای معتبر از الزامات صدور بلیت توسط شرکت‌های هواپیمایی برای سفر اربعین به شمار می‌رود.

یکی از الزامات خرید بلیت داشتن تست PCR منفی با اعتبار ۷۲ ساعته است. بر اساس پیگیری‌های تسنیم از شرکت‌های هواپیمایی حاکی از آن است که زائران عتبات عالیات با ارائه تست منفی PCR از آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت می‌توانند اقدام به خرید بلیت کنند.

این در حالی است که برخی ایرلاین‌های خارجی برای پروازهای اربعین از زائران عتبات عالیات تست PCR منفی از آزمایشگاه‌های طرف قرارداد خود را مطالبه می‌کنند!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    خوب انه یکنفر چهار روز بعد از خرید بلیط اقدام به مسافرت کنه باز باید بده‌پی سی آر بیاره ایرلاینها بلیط دو سه روز آینده را فروخته اند و باید برای چهار روز آینده اقدام کنیم‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس