کد خبر 1273883
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
فیلم کوتاه تشک

فیلم کوتاه "تشک" با بازی دوازده بازیگر کودک و نوجوان در ژانر کودک و نوجوان برای حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی تهیه و تولید شده است.

به گزارش مشرق، فیلمبرداری فیلم کوتاه "تشک" به کارگردانی آرش حسن پور به پایان رسید.فیلم کوتاه "تشک" با بازی دوازده بازیگر کودک و نوجوان و با هنرمندی محمد سروش علیشاهی، فاطمه نیشابوری و یدالله شادمانی در ژانر کودک و نوجوان برای حضور در جشنواره های داخلی و بین المللی تهیه و تولید شده است.

آرش حسن پور در زمینه دستیارکارگردانی و برنامه ریزی در سینما فعالیت می کند و تجربه همکاری با کارگردانهایی همچون محمدرضا هنرمند، مهدی جعفری، سامان سالور، حسین قناعت، مجتبی راعی و سیروس حسن پور را دارد.
فیلم کوتاه "تشک" نخستین تجربه وی در مقام کارگردانی میباشد.

به پایان رسیدن  فیلم کوتاه تشک آرش حسن‌پور

عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه کننده و کارگردان:آرش حسن پور، نویسنده: مریم روز بهانی، مدیر فیلمبرداری:وحید ابراهیمی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری:محمود موسوی نژاد، مدیر تولید:رامین کاظمی، طراح گریم:میثم قره گزلو، عکاس:علی نیک رفتار، صدابردار:علی نیازی، تصویربردار پشت صحنه:صالح بهمن آبادی، تجهیزات: محمد ضیایی، مجری طرح: هاشم علی اکبری، طراح پوستر: محمد موحدنیا، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه:فرید رحمتی

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس