در راستای حمایت از تولید داخل، افزایش خودکفایی، کاهش وابستگی و جهش تولید، هلدینگ مدیریت صنعت شوینده بهشهر برگزار می‌کند:

در عصر جدید، تحولات فناوری و نوآوری در صنایع مختلف با شتاب بالایی همراه است. استفاده از سازوکارهای همکاری با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، درهای سازمان را به روی نوآوری خواهد گشود. شرکت مدیریت صنعت‌ شوینده توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) به عنوان شرکت برتر در زمینه تولید محصولات شیمیایی و بهداشتی و با سابقه چندین ساله دارای برندهای مطرح کشور، خود را در مسیر توسعه‌ی فناوری و نوآوری قرار داده است. در این راستا اقدامات متنوعی در دستور کار این هلدینگ قرار دارد که یکی از آن‌ها برگزاری رویداد "شناسایی شرکت­های دانش­بنیان و فناور در صنعت شوینده کشور" است.

رویداد ملی شناسایی شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ های فعال صنعت شوینده

این رویداد توسط مرکز انتقال فناوری و نوآوری هلدینگ شوینده، با همکاری شرکت نوآوران توسعه ملی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ در سالن سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد شد و مخاطبان اصلی آن، صاحبان فناوری، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌هایی است که محصولات، دانش فنی یا خدمات آن‌ها، در زنجیره‌ی ارزش محصولات و صنایع شوینده کاربرد داشته باشد. هدف از برگزاری رویداد، اتصال میان صاحبان فناوری به عنوان عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تابعه هلدینگ شوینده به عنوان متقاضیان فناوری و نوآوری است.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام آزاد در رویداد از طریق لینک ایوند اقدام نمایند:

https://evand.com/events/bidcimevant

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت نوآوران توسعه ملی مراجعه نمایید:

 http://bidcim.com

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس