کد خبر 1273552
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

 کیش مروارید خلیج فارس و مشهد شهر امام رضا دوتا از قطب‌های گردشگری کشور هستند که در طول سال میزبان میلیون‌ها ایرانی می‌شوند. مشهد شهر زیارتی است که کنار زیارت می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیز و مختلف را هم تجربه کنید. کیش هم مقصد لوکس و جذابی است و بسیاری از مردم این جزیره زیبا را جایگزین سفرهای خارجی خود می‌کنند.

قیمت بلیط هواپیما کیش به مشهد در تابستان 1400

در تور مشهد از کیش سوالات زیادی مانند راه‌های رسیدن، زمان‌ سفر با وسایل مختلف، عوامل قیمت بلیط کیش مشهد، انواع بلیط این تور و... برای مسافران پیش می‌آید که سعی داریم در این مطلب جواب همه این سوالات را بدهیم.

مزایای سفر هوایی از کیش به مشهد

فاصله کیش با مشهد زیاد بوده و بهترین راه سفر بین این شهر سفر هوایی است. مهم‌ترین ویژگی در سفر با هواپیما زمان محسوب می‌شود؛ شما می‌توانید در کم‌ترین زمان از کیش به مشهد برسید. زمان سفر هوایی کیش به مشهد حدود دو ساعت و به‌شکل مستقیم است. در سفر هوایی مزایایی نظیر نوع و کلاس پروازتان، هزینه آن، ساعت پرواز، ظرفیت‌های باقی‌مانده و… وجود دارد.

در خرید آنلاین بلیط هواپیما دیگر خبری از معطلی نیست و مسافران مجبور نیستند ترافیک و شلوغی خیابان ها را تحمل کنند یا در برف، باران، گرما و سرما تا آژانس‌های هواپیمایی بروند. یکی دیگر از ویژگی‌های بلیط مشهد از کیش تورهای لحظه آخری است که می‌توانید با کم‌ترین هزینه سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما کیش به مشهد در تابستان 1400

فرودگاه کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش یکی از پرترددترین فرودگاه‌های ایران است که به 20 مقصد ایرانی و دو مقصد خارجی پرواز روزانه دارد. به همه شهرهای ایران پرواز مستقیم داشته و به دبی و مسقط هم پرواز مستقیم دارد. این فرودگاه با همه شرکت‌های هواپیمایی فعال ارتباط دارد. این فرودگاه به‌دلیل تعداد مسافر زیاد درسال خدمات ویژه‌ای را برای مسافران خود درنظر گرفته که از آن‌ها می‌توان به تشریفات ویژه، خدمات پزشکی، شعب بانکی، خدمات حمل‌ونقل، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما

با شرایط فعلی کشور قیمت‌های بلیط هواپیما دائما درحال تغیر است و نمی‌توان قیمت دقیقی برای بلیط مشهد از کیش تعریف کرد؛ ولی مهم‌ترین عامل خرید بلیط کیش مشهد قیمت مناسب آن است. عوامل زیادی در قیمت نهایی بلیط تاثیرگذار هستند که از آن‌ها می‌توان به کیفیت پرواز و نوع کلاس آن، فصل سفر از نظر های‌سیزن و لوسیزن، روز سفر از نظر شلوغی روزهای هفته، بلیط لحظه آخری، بلیط رفت یا رفت‌وبرگشت و ترانسفر رفت‌وبرگشت اشاره کرد که همه این موارد در قیمت نهایی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

فرودگاه مشهد

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد سالانه بیش از 70 هزار پرواز در خود جای می‌دهد. در سال 2016 بیش از 10 میلیون مسافر با استفاده از این فرودگاه جابه‌جا شدند. این فرودگاه در سال ۱۳۳۰ خورشیدی تحت عنوان فرودگاه مشهد احداث شد. این فرودگاه در جایگاه سوم بعد از فرودگاه مهرآباد و امام خمینی قرار دارد.

بیش از 14 شرکت هواپیمایی فعال در کشور و 16 شرکت هواپیمایی خارجی در این فرودگاه تردد می‌کنند. از امکانات این فرودگاه می‌توان به غرفه‌های فعال، پارکنیگ طبقاتی، رستوران و کافی‌شاپ، آرایشگاه، خدمات ویژه، شعب بانکی، خدمات پزشکی، خدمات باربری و.... اشاره کرد.

قیمت بلیط هواپیما کیش به مشهد در تابستان 1400

انواع بلیط کیش مشهد

پرواز سیستمی

پرواز سیستمی یعنی با استفاده از یک برنامه‌ریزی منظم در روزهای هفته و در ساعت‌های مشخص پروازهایی به‌سمت مقصدهای معین انجام می‌شود که در این نوع پرواز می‌توانید از چند روز قبل تا چند ماه قبل از پرواز بلیط خود را رزرو و در زمان مشخصی با هواپیما پرواز کنید. در این پروازها اگر به هر دلیلی دوست داشتید بلیط خود را کنسل فرمایید، مبلغی از هزینه شما برمی‌گردد. البته همه مبلغ شما پس داده نمی‌شود و یک درصد معلومی از پول شما برای هزینه کنسلی کسر خواهد شد.

پرواز چارتری

چارتر در اصطلاح به معنی دربست گرفتن است. بعضی از آژانس‌های مسافرتی برای یک سال یا یک مدت معلوم صندلی‌های بعضی از شرکت‌های هواپیمایی را می‌خرند و به مسافران می‌فروشند. به این نوع بلیط‌ها، بلیط پروازهای چارتری می‌گویند. مزایای این بلیط‌ها را می‌توان ارزان‌تر و موجود بودن بلیط‌های مقصد درایام مختلف سال دانست. در خرید این نوع بلیط ارزان هواپیما به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کنسلی بلیط هیچ مبلغی به شما باز نمی‌گردد.

تور کیش مشهد ارزان و لحظه آخری

خرید تور لحظه آخری یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر است. این تورها برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب و جذاب خواهد بود. قبل از خرید این تور حتما امکانات آن را بررسی کنید. دلیل ارزانی تور لحظه آخری فقط تکمیل ظرفیت این تور است. کاربران می‌توانند با وارد کردن مبدا و مقصد، تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینند. برای یافتن تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می‌توانند گزینه‌ها را براساس قیمت مرتب‌سازی کنند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس