جلسه محاکمه اسرای فراری از زندان «جلبوع» برگزار می شود

رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه جلسه محاکمه ۴ اسیر فلسطینی را که پس از فرار از زندان «جلبوع» مجددا بازداشت شدند، برگزار می کند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «رسلان محاجنه» وکیل «محمود العارضه» یکی از اسرای «تونل آزادی» سخنانی را در خصوص برگزاری جلسات محاکمه این اسرا در دادگاه‌های رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

درگیری مجدد فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

بر اساس این گزارش، این شخصیت فلسطینی در این خصوص گفت: رژیم صهیونیستی فردا یکشنبه جلسه محاکمه ۴ اسیر فلسطینی را که پس از فرار از زندان «جلبوع» مجدداً بازداشت شدند، برگزار می‌کند.

محاجنه اظهار داشت که این جلسه به خاطر شیوع کرونا به شیوه مجازی برگزار خواهد شد. جلسه دادگاه این ۴ اسیر پشت درهای بسته و صرفاً با حضور وکلای اسرا برگزار می‌شود. پیش از این، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره تداوم اقدامات خصمانه علیه اسرا هشدار داد.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه خود آورده است: ما تحولات در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه زندان جلبوع را از نزدیک دنبال می‌کنیم. ما اقدامات تنش زای اشغالگران علیه اسرای فلسطینی را تحت نظر داریم.

این جنبش همچنین در بیانیه خود تأکید کرده است: ملت فلسطین هرگز در برابر جنایت‌های اشغالگران علیه اسرا سکوت نخواهد کرد. بدون شک، صهیونیست‌ها تاوان اقدامات خصمانه با اسرا را پس خواهند داد.

حماس در خصوص اسرای تونل آزادی نیز گفته است: فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع یک ضربه امنیتی و نظامی به رژیم صهیونیستی بود. در واقع، رژیم صهیونیستی شکستی را متحمل شد که در امتداد سلسله شکست‌های پیشین آن بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    کاش فرار کرده بودن
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    من نمیدونم چرا گروه حماس یا جهاد اسلامی برنامه ریزی نکرده بود که اینارو ببره ؟ اینقدر کار سختی بود یعنی ؟ کل اسرائیل 90 کیلومتر هم نیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس