کد خبر 1273379
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
تنش در بارسلونا به اوج رسید/ کومان در مستندش آبروی رئیس بارسا را برد

رونالد کومان در قسمت آخر مستندش از رفتار عجیب مدیریت بارسلونا در تابستان پرده برداشت.

به گزارش مشرق، در ادامه انتشار سری مستند «Forca Barca» از زندگی نامه رونالد کومان که در شبکه تلویزیونی کشور هلند پخش می شود، این سرمربی ۵۸ ساله از رفتار عجیب مدیریت بارسلونا در تابستان پرده برداشت.  

در تابستان کنونی، جلسه ای بین لاپورتا و رونالد کومان شکل گرفت تا مشخص شود که این سرمربی هلندی قرار است در بارسلونا بماند یا باید این باشگاه را ترک کند. در آن زمان خبرنگاران مدعی شدند که لاپورتا از کومان وقت خواسته تا در طی ۲ هفته به دنبال مربی بگردد و اگر کسی پیدا نشد او به کارش ادامه دهد.

کومان در مستندش آبروی رئیس بارسا را برد
کومان در این فصل ۴ بازی بارسا را مربیگری کرده که سهم آن ۲ پیروزی، یک باخت و یک تساوی بوده است

بیشتر بخوانید:

آلوس در آستانه بازگشت به بارسلونا؟

این خبر در رسانه های بارسایی مثل یک بمب ترکید و بسیاری مدعی شدند که این رفتار لایق سرمربی بارسلونا نیست. برخی نیز مدعی شدند که این اخبار منتشر شده شایعات رسانه ها است و لاپورتا چنین کاری نکرده است.

حالا شب گذشته در قسمت جدید مستند زندگی کومان، سرمربی بارسلونا به طور مفصل در خصوص اتفاقات تابستان صجبت کرد.

او گفت: لاپورتا در جلسه به من گفت که من به ۲ یا ۳ هفته زمان نیاز دارم تا جانشین تو را پیدا کنم. اگر پیدا کردم که تو می روی. اگر پیدا نکردم، تو می توانی به کارت در بارسلونا ادامه دهی.

وی ادامه داد: لاپورتا به من گفت که به تو شک دارم. ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا به دنبال مربی جدیدی برای بارسلونا بگردیم. من دیگر نمی توانم چیز دیگری برای تو مشخص کنم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: من به او گفتم که رئیس، رئیس است و می تواند هر تصمیمی بگیرد. اگر من مربی خوبی نبوده ام، به من بگو که مربی خوبی نبوده ای تا داستان همین جا به پایان برسد. این قضیه باید به پایان برسد، اگر مرا نمی خواهی، برکنارم کن ولی مرا در حالت برزخی مثل الان قرارم نده! اینکه تو می خواهی به دنبال مربی بگردی شرایط نامطئنی به من می دهد.

کومان در مستندش آبروی رئیس بارسا را برد
کومان فصل گذشته با بارسلونا به مقام سومی لالیگا رسید و توانست قهرمان کوپا دل ری شود

در ادامه مستند، راب یانسن، یکی از معروف ترین مدیربرنامه های هلندی روی تصاویر صحبت می کند و به انتقاد شدید از لاپورتا می پردازد. یانسن در جریان مستند زندگی کومان در خصوص لاپورتا گفت: وقتی مشخص شد که بارسا نمی تواند مربی بگیرد، همه صحبت ها این گونه شد که ما به کومان اعتماد داریم. ریاست بارسلونا به جمع خبرنگاران آمد و چنان از دوستی با کومان گفت که همه تعجب کردیم. این رفتار از لاپورتا نمونه ای از دوررویی او در بالاترین سطح است.

نکته جالب این است که مستند «Forca Barca» همچنان در حال پخش است و می تواند کاملاً شرایط بارسلونا را تحت تاثیر قرار دهد. ۴ روز پیش، پس از باخت ناامیدکننده بارسلونا به بایرن مونیخ، بسیار مدعی شدند که لاپورتا و کومان به شدت با هم درگیر شدند و حتی خبر رسیده که مدیریت بارسلونا می خواهد او را برکنار کند. طبق آخرین اخبار، لاپورتا به کومان ۳ بازی مهلت داده تا شرایط تیم را بهبود بخشد.

بارسلونا در ۳ بازی بعدی خود یعنی مقابل گرانادا، کادیز و لوانته باید ۳ برد کسب کند. اگر یکی از بازی ها با ناکامی به پایان رسد، طبق گزارش رسانه های نزدیک به بارسلونا، کومان به احتمال فراوان اخراج خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس