کد خبر 1273302
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
واژگونی موتور

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در محدوده خیابان اندرزگو و فوت راکب آن در این حادثه به دلیل عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش مشرق، مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته یک فقره واژگونی موتورسیکلت به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه در محدوده خیابان اندرزگو مقطع کامرانیه نبش خیابان اشکستان پور به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می‌گردد.

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه ۲۸ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، پس از آنکه نتوانسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید واژگون شده و به شدت با زمین برخورد می‌کند که این واژگونی باعث فوت این راکب در محل حادثه می‌گردد.
مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف صورتجلسه‌ای تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری مربوطه شد.

مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن موتورسیکلت و حرکت کلاه ایمنی را بر سرگذاشته و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    خدارحمت کنه وبه بازمانده هاصبربده ولی 23:30شب گذشته چه ربطی به تصویرداره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس