کد خبر 1273069
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگر روزنامه‌نگار بودم دوست داشتم تیتر یک روزنامه‌ام این باشد:

"قاسم هنوز زنده است"

قاسم هنوز زنده است

قاسم هنوز زنده است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    22 5
    برای من زنده است.
  • گزنه IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    19 5
    من تند حرف میزنم ولی دلم میسوزه واقعا. این چرمنگی مسئولین بود که نابغه نظامی مون رو از دست دادیم. مثل تمام دانشمندان شهید انرژی هسته ای. چرمنگی !!!! بیمسئولیتی !!! متوجه هستین؟ چرا موقعیت سردار باید لو بره ؟ چرا هنوز عاملین نفوذ ول میچرن ؟؟؟؟؟؟؟ چرا تو اسرائیل یه همچین اتفاقی نمیفته ؟؟؟ آخه کشوری که 9 میلیون جمعیت بیشتر نداره چرا اینقدر راحت می تازه تو ایران؟ چرا نشده دانشمندان هسته ای اونا ترور بشن ؟ واقعا جای سوال داره. از صبح تا شب تیتر بزنین فایده نداره. بی مسئولیتی رو بگذارین کنار. حاج قاسم تکرار شدنی نیست . انیها جز نوابغ هستن. چه بعضیا خوششون بیاد چه بدشون بیاد. یاد بگیرین محافظت امنیتی رو خلل ناپذیر کنید.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    18 21
    قاسم همیشه زنده است. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
  • alizade IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    8 16
    هیچ وقت یادم نمیره وقتی مسئولین بی مغز از سردار سلیمانی برای هر برنامه استفاده میکردند چقدر غصه می خوردم که چرا از یک سردار جنگی برای اعزام دانش آموزان دهلران بهمشهد مقدس استفاده میکنند و برای سخنرانی ایشان را دعوت میکنند.چقدر حرص می خوردم وقتی میدیدم تلویزیون برای جذب مخاطب از سردار برای پخش زنده استفاده میکرد.چرا سرداران ما باید پشت پرده نباشند ؟چرا سرداران جنگی ما را مرتب در انظار عمومی نشان میدهند؟ کجای دنیا سرداران در عرصه های عمومی نشان داده میشوند؟آمریکا و اسرائیل هزارزان ژنرال و درجهدار بلند پایه دارد هنوز اسم یکی از آنها را ما نمیدانیم.ولی اسامی سرداران ما را همه مادر بزرگ ها میدانند.همه کشاورزان می شناسند.؟
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    15 27
    قاسم شهید گونه زندگی کرد و بنا به وعده ی خداوند شهید زنده ست ، قاسم هنوز زنده هست و ان شاالله با ولی خدا باز خواهد گشت .الهم عجل لولیک الفرج
  • DE ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    14 12
    بله زنده است و نهضت !! ادامه دارد : بعد از واگذاری چمدان 22میلیارد دلاری به حماس با وزن 40 کیلو ، حالا این چند لیتر سوخت ناقابل هم، برگ سبزیست تحفه درویش !!!!!!!
  • محتار RS ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 10
    سلام سردار دل ها برای همه آزادی خواهان جهان همیشه زنده است روحش شاد و با شهدای کربلا محشور باشد . در اروپا همیشه از ما ایرانیان می پرسند چرا فیلم سازان ایرانی فیلمی از زندگی و حماسه سردار دل ها نمی سازند تا جهانیان بویژه اروپائیان بدانند که سلیمانی متعلق به ایران نبود بلکه جهان را از شر داعشی ها نجات داد .... بجاست که فیلمی از این سردار که در اروپا به ژنرال سلیمانی مشهور است ساخته شود تا حداقل حقیقت مبارزه وی برای آنان که تا هنوز به هر دلیلی او را نشناخته اند بدانند که او بود که آسیا و اروپا را از شر تروریست هایی که اروپا و غرب مدیریت کرده بودند نجات داد.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    8 23
    قاسم همیشه زنده است. شهید حاج قاسم سلیمانی از عظمت و شرف و عزت ملت ایران پاسداری کرد.
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    5 0
    شهدا همگي زنده هستند اين نص صريح كلام خداست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس