کد خبر 1273042
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
پرسپولیس چگونه می‌تواند الهلال را شکست دهد؟

کارشناس فوتبال ایران کار پرسپولیس در دیدار با الهلال عربستان را سخت توصیف کرد اما گفت که نماینده کشورمان می‌تواند از سد رقیب خود بگذرد.

به گزارش مشرق، هومن افاضلی درباره قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی پرسپولیس با الهلال عربستان در این مرحله اظهار داشت: قرعه سختی است. در مرحله حذفی تیم‌ها از قالب مرحله مقدماتی خارج شده‌ و کیفیت بهتری دارند. تا بازی‌های مرحله بعد هم لیگ‌های داخلی ادامه پیدا می‌کند و طبیعتاً الهلال در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت، ولی لیگ ما تا آن زمان (24 مهرماه) شروع نخواهد شد. پس از این لحاظ که موضوع خیلی مهمی هم است، شرایط الهلال بهتر از پرسپولیس خواهد بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این شرایط باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهد تا دست پُر از زمین خارج شود. الهلال را تیم خیلی خوبی دیدیم، آنها آنالیز خوبی از استقلال داشتند و در آن بازی مسلط بودند. پرسپولیس می‌تواند دیدار الهلال و استقلال و لیگ داخلی عربستان را آنالیز کند و اطلاعات خوبی از این تیم به دست بیاورد.

کارشنارس فوتبال کشورمان درباره اینکه الهلال شکست ناپذیر نیست و با وجود تمام خریدهای گرانقیمتش می‌توان مقابل آنها پیروز شد، تصریح کرد: هیچ تیمی در دنیا شکست ناپذیر نیست. خریدهای آنها نیاز به زمان طولانی دارند تا به هماهنگی کامل برسند. ضمن اینکه الهلالی‌ها معمولا در پست‌های هجومی خرید می‌کنند، پس یعنی در خط دفاع مشکل دارند و می‌توانیم از این نقطه ضعف استفاده کنیم. در هر صورت بازی سختی است و الهلال افتخارات زیادی در قاره آسیا دارد، ولی این تیم شکست ناپذیر نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی پرسپولیس به رویارویی با الهلال

افاضلی در واکنش به این موضوع که بازی‌ها به صورت متمرکز در کشور عربستان برگزار خواهد شد، گفت: صادقانه بگویم، شرایط خیلی سخت است، چون  هواداران الهلال هم به ورزشگاه می‌آیند. شرایط برای پرسپولیس دشوار است ولی بازیکنان این تیم تجربه خوبی در لیگ قهرمانان دارند. درست است پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده ولی امیدواریم در این مسابقه موفق شود.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان یادآور شد: پرسپولیس به لحاظ کیفیت بازیکنانش هنوز قابل قبول است، هر چند به شخصه تیم فصل گذشته را بهتر از امسال دیدم. طبیعی هم بود چون بازیکنان قبلی سال‌ها کنار هم بازی کرده بودند. کار خوبی که یحیی گل‌محمدی در بازی با استقلال تاجیکستان انجام داد این بود که سعی کرد از بچه‌های قدیمی تیمش استفاده کند تا تیم هارمونی خودش را حفظ کند. پرسپولیس سعی کرد عدم هماهنگی بازیکنانش را به این شکل پوشش دهد، ولی اینکه در دراز مدت و زمانی که تیم مجبور شود از بازیکنان جدید استفاده کند چقدر این تفکرات جواب خواهد داد را نمی‌دانم! اینها سوالاتی است که به نوع تمرینات و برنامه‌ریزی پرسپولیس برمی‌گردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ع IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 1
    آقایان مسئول لیگ‌پرسپولیس‌را‌فدای تیم ملی‌نکنید‌درست تصمیم بگیرید
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    الهلال را میبریم ما به یحیی اعتماد کامل داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس