کد خبر 1273023
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کرونا در جهان/ مرگ ۱۰۳۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۵۶۸ هزار و ۴۵۲ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۱۰ هزار و ۳۵۳ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۲۷ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۳۶۰ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۳۵۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۰۴ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۴۶۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۵۱ هزار و ۱۴۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۵۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۸۸ هزار و ۴۸۶ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۴ هزار و ۶۴۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۷۲۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۴۴ هزار و ۲۷۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۴ هزار و ۴۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۶۹ هزار و ۱۷ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۸۹ هزار و ۲۷۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه و ایران نیز به‌ترتیب با ۷ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹، ۷ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۵۲۰، ۶ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۷۳۲، ۶ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۸ و ۵ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۴۰۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۸۵۱ مبتلا و کلمبیا نیز با ۴ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با ۳۲ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۴۲۴، ۳۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۷۲۶ و ۲۰ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۶۴ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    از ده هزار فوت پانصد تا مال ایرانیه باید خجالت بکشیم و خودمان هم دم از فرهنگ می زنیم
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    ترکیه بااینکه تعداد مبتلایان از ما بیشتره ولی به خاطر واکسیناسیون دلسوزانه آمار فوتیها نصف ایرانه
  • حکیم IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    از مشرق تقاضا دارم آمار رسمی کشور عراق رو به تفکیک شهر های عراق اعلام کنن... کلی رفع سوء تفاهم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس