کد خبر 1272848
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
اولین واکنش مجیدی به اظهارات جنجالی فکری/ فرهاد شکایت کرد

سرمربی فعلی استقلال به واسطه مصاحبه‌های تند محمود فکری از سرمربی سابق آبی‌پوشان پایتخت شکایت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان، چند پیشکسوت این باشگاه انتقاداتی را نسبت به مدیران باشگاه و البته فرهاد مجیدی روانه کردند اما در این بین محمود فکری سرمربی سابق آبی‌پوشان، در چند مصاحبه موضع تندی علیه فرهاد مجیدی گرفت و او را مقصر اصلی حذف استقلال از آسیا نامید و ادعاهایی نیز مطرح کرد.

فکری در تازه‌ترین اظهارات خود، از بی‌نظمی در اردوی استقلال و نبود فرهاد مجیدی در کنار بازیکنان در تایم شب در اردوی دوبی صحبت کرده است.

بکتاش منوچهری وکیل فرهاد مجیدی در این‌باره گفت: پیرو مصاحبه امروز آقای محمود فکری، به دلیل نشر اکاذیب و توهین، روز شنبه علیه ایشان شکایت خواهیم کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طاها IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    3 5
    بندازینش زندان محمود فکری رو.ادب نداره .
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 2
    مسخره بازیه! میلیارد میلیارد پول مملکت تو این مسخره بازیا صرف میشه هیچ کسی هم معترض نمیشه
  • غلامرضا IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 4
    مجیدی بی ادبتر از هرکسی است چندسال پیش بانشراکاذیب وتهمت در حق امیرقلعه نوعی نشان داد آدم پستی است حالا محمود فکری مگه دروغ گفته اتفاقا همه حرفهایش راسته .
  • رضا شریف IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    بازی بدی بین فرهاد و مددی شکل گرفته که هرکدوم به طریقی میخوان توپ رو بندازن زمین اون یکی و ضعف در خروجی ها و ورودی ها و البته باخت مقابل الهلال رو گردن هم بندازن. من به عنوان یه بخش کوچیک از قشر هوادار میخوام اولا مدیرعاملی انتخاب بشه که سررشته کافی برای مدیریت در بخش ورزشی داشته باشه و از اونجایی که فرهاد خودشو وارد حاشیه نکنه و بجای دخالت در امور دیگه باشگاه فقط تمرکز خودشو رو سرمربی گری بذاره با وجود دستیارای خوبی که داره میشه امیدوار بود که تیم آینده روشنی در انتظارش باشه
  • سعید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    محمد فکری حرف حق زده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس