قالیباف نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع منطقه آزاد در مازندران در کمیسیون مربوطه نهایی شده و در روزهای آینده در صحن علنی مجلس مطرح و پس از تایید دوباره به شورای نگهبان برای تایید نهایی ارسال خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف صبح امروز در بازدید از بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بر دپو نشدن کالا در بنادر کشور تاکید کرد و گفت: هیچ کالایی نباید در بنادر کشور بیش از ۶ ماه دپو شود.

وی در ادامه افزود: برای پیشرفت، تولید و اشتغال، مجلس به دنبال حذف قوانین زائد بوده و مصمم است تا با حضور در میدان موانع تولید را برطرف کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی وضعیت بندر امیرآباد را در میزان سرمایه‌گذاری رضایت بخش دانست و گفت: این بندر دروازه ورود ایران به اتحادیه اوراسیا است.

زمان تخلیه کالا در بنادر کاهش یابد

قالیباف با بیان اینکه کاهش کاغذبازی اداری روند مبادلات را در بنادر افزایش خواهد داد، گفت: زمان تخلیه و بارگیری در بنادر کشور باید کوتاه‌تر شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع منطقه آزاد در کمیسیون مربوطه نهایی شده و در روزهای آینده در صحن علنی مجلس مطرح و پس از تایید دوباره به شورای نگهبان برای تایید نهایی ارسال خواهد شد.

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری شد و در بدو ورود، آیت‌الله محمدی‌ لائینی نماینده ولی فقیه در استان و حسین‌زادگان استاندار مازندران و جمعی از مسؤولان وی را همراهی کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    نخوایییم شما مسئول باشین باید چه کار کنیم ؟!
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    تعداد مناطق آزاد ایران به تنهایی از کل کشورهای توسعه یافته داره بیشتر میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس