کلاهبرداری ۳ هزار یورویی با ادعای اخذ اقامت در کشورهای خارجی

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که با ادعای اخذ اقامت در کشورهای خارجی، ۳ هزار یورو از مال باخته کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی بیان داشت: نهم خرداد سال جاری پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه خرید و فروش ارز برای انجام امور مهاجرتی به دادخواهی یکی از شهروندان تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به این یگان ارجاع شد.

وی عنوان کرد: اظهارات شاکی حاکی از آن بود، شاکی چند روز قبل با شخصی ناشناس در خیابان پیروزی تهران آشنا که این فرد مدعی بود، در قبال اخذ مبلغ ۳,۰۰۰ یورو مقدمات خروج وی را از کشور به مقصد ترکیه فراهم می‌کند.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: شاکی گفت، پس از اعتماد به متهم مبلغ مورد توافق به صورت نقدی به وی پرداخت کردم ولیکن نه تنها اقدامی انجام نکرده بلکه متواری و جوابگوی تنها شماره اعلامی خود نیز نیست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم شناسایی شد، تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی در محدوده خیابان "پیروزی" شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سلطانی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم به دادسرا معرفی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    احمق خر اگه ریگ تو کفشت نبود می رفتی کنسول گری ترکیه تو ارومیه و با صد هزار تومان با اتوبوس می رفتی یک جای کارت می لنگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس