کد خبر 1272386
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
زادمهر: مدیرعامل پرسپولیس باید سریع تر انتخاب شود/ بازیکن ملی‌پوش نباید رقیب را تحقیر کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس باید مدیرعامل این باشگاه سریع‌تر انتخاب شود و از این طرف به آن طرف کردن مدیریت به سود این تیم نیست.

به گزارش مشرق، محمد زادمهر درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی با نمایشی حرفه‌ای و کنترل بازی توانست سه امتیاز را کسب کند اما این تیم نسبت به قبل زمین تا آسمان فرق کرده و نکته مهم دور بودن پرسپولیس از کوران مسابقات بود و هماهنگی لازم بین بازیکنان جدید و قبلی اش وجود نداشت. خوشبختانه این تیم در کشوری فارسی زبان و مقابل تیم کم تجربه استقلال تاجیکستان نتیجه خوبی گرفت.

وی افزود: هرچند مهدی ترابی گل زیبایی را به ثمر رساند و شانس هم تا حد زیادی در آن دخیل بود زیرا وی می‌خواست توپ را روی دروازه حریف سانتر کند. این گل در زمان مناسبی هم به ثمر رسید زیرا تیم استقلال می‌خواست بازی به وقت اضافی و ضربات پنالتی برود. پرسپولیس در طول این مسابقه ابتکار عمل داشت و میزان مالکیت توپش هم مشخص بود. در مجموع شروع کار این تیم با توجه به دوری‌اش از شرایط مسابقه و برگزار نکردن دیدارهای تدارکاتی مناسب به تعداد لازم خوب بود. قطعا شرایط پرسپولیس در دیدار بعدی نسبت به بازی با حریف تاجیکستانی خیلی فرق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

سهمیه تماشاگران پرسپولیس در عربستان

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس درمورد اظهارنظر حمید سجادی مبنی بر اینکه به اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها اعتماد دارد و به نظر می رسد با این حرف وزیر ورزش و جوانان فعلا وی قصدی برای انتخاب مدیرعامل قطعی پرسپولیس، ندارد، پاسخ داد: قطعا ثبات مدیریت باشگاه به ثبات تیم هم کمک می کند و این دو مورد لازم و ملزوم هم هستند. همانگونه که سجادی مانند دولتمردان قبلی قول داده که این باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شوند، باید امکانات و تسهیلات تحقق این اتفاق را هم فراهم کند تا پرسپولیس و استقلال به دست بخش خصوصی واقعی بیفتند نه بخش خصوصی کنترل شده. 

زادمهر اضافه کرد: آنچه مشخص است پرسپولیس در حال حاضر فقط یک اسپانسر دارد که قرارداد آن هم در حال فسخ است. مدیران این باشگاه اجازه ندارند از جای دیگری هم پول تهیه کنند و باید پولی هم که از همین اسپانسر یا اسپانسر بعدی تامین می‌شود، مدیریت شود. تمام مدیرانی که هم به این باشگاه می‌آیند قصد خدمت دارند اما بدهی های زیاد کار آنها را سخت می‌کند. از این طرف به آن طرف کردن مدیریت باشگاه هم نمی‌تواند کار باشگاه را جلو ببرد و باید زودتر مدیرعامل قطعی باشگاه انتخاب شود. مهم ترین وظیفه مدیریت باشگاه هم تامین منابع مالی است و انتخاب سریع‌تر مدیرعامل باشگاه به سود پرسپولیس است.

وی درباره استوری‌های محمد حسین کنعانی‌زادگان علیه تیم استقلال با وجود جدایی این بازیکن از پرسپولیس گفت: همیشه باید به تیم رقیب احترام گذاشت و هیچ وقت نباید به حریف توهین یا این تیم را تخریب کرد. صحبت من با بازیکنان همه تیم‌ها است. تحقیر حریف هیچ وقت کار درست و زیبایی نیست. باید حساسیت های جامعه را شناخت و به آن احترام گذاشت. بازیکن ملی ‌پوش هم نباید به این شکل حساسیت ایجاد کند زیرا این اقدام هم برای خودش و هم برای باشگاه تبعات دارد. بهتر است چنین کارهایی انجام نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس