حقوق دریافتی «مدرس خیابانی» منطبق بر قوانین و ضوابط بوده است

وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به حواشی اخیر پیرامون انتصاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد و اعلام کرد: حقوق دریافتی «مدرس خیابانی» منطبق بر قوانین و ضوابط بوده است.

به گزارش مشرق، وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به حواشی اخیر در خصوص انتخاب استانداران واکنش نشان داد و درباره حاشیه های اخیر پیرامون انتصاب استاندار سیستان و بلوچستان، آورده است: مدرس خیابانی، دارای مراتب تعهد، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و برخوردار از سوابق استوار اجرائی و پیشینه روشن مدیریتی به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی می‌باشند. بر همین اساس انتخاب ایشان به‌عنوان استاندار استان سیستان و بلوچستان، باهدف به میدان کشاندن همه ظرفیت‌های اقتصادی بومی در جهت رفع محرومیت‌ها و پیشبرد روند پیشرفت پایدار و همه‌جانبه در خطه زرخیز جنوب شرق کشور صورت گرفته است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

نظر به درج اخبار مغشوش درخصوص استاندار منتخب استان سیستان و بلوچستان جناب آقای مدرس خیابانی و با تأکید بر رویکرد وزارت کشور در انتخاب مدیران استانی بر اساس شاخص‌های؛ سلامت اقتصادی، عقلانیت انقلابی، کارآمدی با رویکرد پیشرفت همه‌جانبه به ‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور، موارد ذیل به استحضار اصحاب شریف رسانه و عموم مخاطبان می‌رسد:

۱. طبق توضیحات و اطلاعات منتشر شده از مسئولان «شرکت سرمایه گذاری امید» درباره آنچه تحت عنوان فیش حقوقی منتسب به جناب آقای مهندس «مدرس خیابانی» پیشتر در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، کاملا ًروشن است که سند مذکور شامل تجمیع معوقات و مطالبات مربوط به چندین ماه فعالیت او می‌باشد. بر مبنای این توضیحات، روند فوق برای سایر کارکنان و مدیران آن مجموعه، به همین منوال محاسبه و پرداخت ‌شده است.

۲. بررسی‌ها نشان می‌دهد، برخلاف ادعاهای مطرح‌ شده در برخی رسانه‌ها، حقوق دریافتی او منطبق بر قوانین، مقررات و ضوابط بوده و در این رابطه سقف مجاز قانونی رعایت شده است.

۳. جناب آقای مهندس مدرس خیابانی، دارای مراتب تعهد، پاکدستی، مسئولیت‌پذیری و برخوردار از سوابق استوار اجرائی و پیشینه روشن مدیریتی به‌ویژه در عرصه‌های اقتصادی می‌باشند. بر همین اساس انتخاب وی به‌عنوان استاندار استان سیستان و بلوچستان، باهدف به میدان کشاندن همه ظرفیت‌های اقتصادی بومی در جهت رفع محرومیت‌ها و پیشبرد روند پیشرفت پایدار و همه‌جانبه در خطه زرخیز جنوب شرق کشور صورت گرفته است.

در این راستا وزارت کشور امیدوار است با همراهی و حمایت عموم مردم، اقشار، اصناف مختلف و نخبگان مختلف در استان و با استفاده از تجارب متعدد استاندار منتخب در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، ریل‌گذاری لازم را برای تحقق بخشیدن به‌ تمامی ظرفیت‌های سرشار استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرد.

۴. وزارت کشور ضمن استقبال از شفافیت اطلاعات و لزوم نظارت مردمی بر مدیران، بر نقش مهم رسانه‌ها در ارتقای اعتماد عمومی در کشور از طریق ارائه اخبار دقیق به جامعه و اخلاقی ساختن فضای سیاسی رسانه ای کشور تأکید می‌کند.

روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 6
    حقوقش نجومی بوده؟ خب این همه به اصطلاح مسئول نجومی گرفتن اینم روش مگه مهمه؟
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 0
      بر اساس شاخص‌های سلامت اقتصادی به وی پرداخت شده! خُب به من هم همین حقوق را بدهند، اقتصاد که نه، ولی سلامت جسم و روح خود را بازیابی می کنم!
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 0
      اگر حمایت احمدی نژاد از رحیمی بد بود این حمایت از مدرس خیابانی هم بنظر بد است.
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 1
      حمايت احمدي نژاد از رحيمي از عملكرد او دردولت خود بود و رحيمي بخاطر تخلفاتش در دولت هاشمي مجازات شد!!اما خناسان هرطور شده ادمهاي متخلف را به احمدي نژاد ربط ميدن!!!
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    تجمیع حقوق هم که باشه باز هم زیاده ؛وقتی یه کارگر در این مملکت 4 میلیون حقوق میگیره شما چطور به خودتون اجازه میدید ؛این قدر اختلاف حقوق باشه.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    13 1
    چه قوانين خوبي!!؟كه چنين حقوقهايي مقرر ميكنه!!!!!نظام رتبه بندي معلمان ١٠ساله براي اضافة حقوق معلمان دست به دست ميشه و ابرو و حيثيت براي اين قشر نگذاشته!!!!!پس اين حقوق حق ايشان بوده!؟؟؟براي استاندار ي چقدر ميگيرند تا راضي باشند!!؟.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    7 2
    اثر و بقاياي روحاني را پاكسازي كنيد!
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 0
      مدرس بیابانی با یک پنجاهم این حقوق، کودکان روستایی را در سیاه چادر آموزش میدهد، باور کنید.
  • رضا IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    13 1
    هر چی شما بگویید درست است. اصلا حقوق نجومی معنای ندارد. لازم به ذکر است در کشور قطع رجال است . من در عجبم مجلس پیشنهاد دولت قبلی را جهت وزیر صمت شدن اقای مدرس خیابانی را رد صلاحیت کرد حالا در این دولت شده استاندار س و ب ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    16 1
    ماله ها را بکشید
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      4 2
      دست ظریف رو از پشت بستن.
  • هادی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    حقوق جناب استاندارسیستان وبلوچستان قانونی است اما همسان سازی حقوق بازنشستگان غیر قانونی وبو دجه نیست
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    3 0
    پرینت حسابهای بانکی آقای مدرس رو منتشر کنید درضمن این بابا در دولت بی غیرت رو.... چه هنری داشته که امروز دولت رئیسی کارایی داشته باشه آقای رئیسی مراقب اطرافیانت باش برخی انتصابات و وزرا نشان از مشاوران نااهل دارد ازما گفتن
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    ايشان چند جا مشغول است!؟؟مگر قانون منع به كار گيري چند شغله ها تصويب نشد!ايشان چه توانمندي دارد كه هم سرپرست وزارت صمت بوده و هم در ان شركت مشغول!؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    مگر هر امری که قانون شد،دلیل برخوب بودن آن هست؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    6 0
    چرا اینقد زود بذر ناامیدی در دل ما طرفداران دولت سیزدهم میپاشید؟ چرا وزیر روحانی باید عهده دار ریاست سازمان انرژی اتمی شود؟ چرا مدرس خیابانی باید استاندار شود؟ ما با هزاران امید رای دادیم تا بانیان وضع موجود برکنار بشوند نه اینکه ابقا بشوند.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    فکر کردید با این پاسخ‌های دوپهلو و مبهم در افکار عمومی مبرا شدید؟ یا حقوق نجومی را (هر چند طبق افاضات شما منطبق با ضوابط خودتصویب) قبول دارید یا ندارید هر صحبتی غیر این یعنی همان کاری که دولت قبلی می‌کرد
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    شیخی را پرسیدند گرفتن حقوق نجومی خوب است؟ سر در گریبان برد و اندیشید و گفت: بستگی به این دارد که در چه جناحی و چه دولتی باشد،شاگردان پس از شنیدن این جواب،سینه چاک کردندی و از هوش برفتندی.
  • سهیل IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    در دفاع و توضیح وزارت کشور هیچ حرف و بحثی نیست و قابل قبول. ولی بفرمایید بقول وزارت کشور؛ معوقات ؛ اضافه کار و... را که تجمیع شده اگر کنار بگذاریم خود حقوق یک ماهه ایشان بدون احتساب کارانه و اضافه کار حدود ۳۷ میلیون تومان میشود که در اصل این حقوق هم هیچ دفاع یا بحثی نکرده اند. آیا ۳۷ میلیون حقوق ( بدون در نظر گرفتن اضافه کار و کارانه و....) در مملکت امام زمان عادلانه است وقتی که من فرهنگی با ۲۸ سال یک پنجم این مقدار را هم دریافت نمیکنم ۶۲۴۴
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    مشرق حداقل دفاع نکن ریسی مردم را را ناامید نکن
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 0
    مگه قرار بود غیر قانونی باشد؟ مهم اینکه کدام قانون ،؟
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    ا دريافتى ماهانه اين اقا نشان ميدهد كه ايشان از جنس نودد صد افراد جامعه نيست وجايش دركنارمردم تعريف نخواهد شدً
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    2 0
    جناب وزير كشور!!مطمئنا حقوقي كه طبق ان فيش بلند بالا پرداخت ميشه قانون و رديف و حكم دارد!!!درد ملتي كه در تامين كالاهاي اساسي و كرايه خانه درمانده اين است كه ايشان در ازاي چه شق القمري ماهي ٣٧ميليون طلب دارد!!!؟؟و اصولا چنين مديري در حكومت اسلامي دركي از مشكلات مردم محروم دارد كه شما او را به سيستان فرستاديد!؟؟؟؟او ميداند با ارد و اب و كشك غذا خوردن يعني چه!!!!؟
  • محمد ش ف IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    اینقدر گند زدید این یکی از اون گندها تونه
  • احمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    اینهمه مدیران خوب متدین و کار بلد داریم اما متاسفانه مدرس خیابانی استاندار شده !! اگر موضوع به میدان آوردن همه ظرفیت است خوب است جهانگیری، نوبخت، ربیعی، واعظی و ... دعوت و بکارگیری نمائید. از آقای وحیدی اصلاً انتظار معرفی چنین فردی را نداشتیم!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    با سلام. نیاز به این همه بیانیه و تکذیب و توضیح نیست. کافی است فیش حقوقی ماههای قبل ایشان هم منتر گردد. حقیقت آشکار میشود که قگفیش تیرماه شما ما معوقات بوده یا ایشان هم جز نجومی بگیران بوده است و مسئولین با بیانیه دارن سرپوش بر تخلفات ایشان میگذارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس