کد خبر 1272268
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۵
موتور کاوازاکی

کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX یکی از معروف ترین موتورسیکلت های سنگین در دنیاست.

به گزارش مشرق، سال ۲۰۲۰ بود که کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX یک اوورهال اساسی را تجربه کرد. این اسپرت تورر پرچم دار، با پیشرانه ارتقایافته، صفحه نمایش TFT جدید، بوش IMU شش محوره و تکنولوژی ride-by-wire همراه شد. با وجود این به روزرسانی اساسی، کاوازاکی در سال ۲۰۲۱ هم این موتورسیکلت محبوب را با سه تریم پرفورمنس، تورینگ و پرفورمنس تورر عرضه کرد. اکنون برای سال ۲۰۲۲، بار دیگر نینجا ۱۰۰۰SX مورد بازنگری قرار گرفته است.

ویژگی های کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

در بحث پرفورمنس و عملکرد فنی، اکنون نینجای بزرگ به سیستم اگزوز چهار به یک مجهز شده است. کولینگ هم در این موتورسیکلت، زاویه دارتر از قبل شده است تا برای مسابقات ورزشی کارآمدتر باشد. جدا از جنبه های اسپرت بودن، صندلی کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX راحت تر از قبل است و تنظیمات بیش تر هم پیش روی راکب دیده می شوند. برای آن دسته از افرادی که هدف شان از خرید موتورسیکلت، رفتن به مسافرت های طولانی است، فضای بار ۵۶ لیتری قطعاً پاسخ‌گوی تمام نیازهای آن ها و فرد همراه‌شان خواهد بود. همچنین کاوازاکی، نینجای ۲۰۲۲ را با ترکیب رنگ های جدیدی عرضه می کند. ترکیب رنگ نخست، سفید رباتیک همراه با تم مشکی یا مرواریدی متالیک دیابلو است. ترکیب بعدی را خاکستری گرافیتی دیابلو مات یا متالیک با تم سبز زمردین یا نقره ای تشکیل می دهد. ترکیب آخر هم مشکی دیابلو خاکستری یا متالیک با تم گرافن استیل مات یا متالیک است.

مشخصات فنی کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX در مدل ۲۰۲۲ از پیشرانه آب خنک ۱۶ سوپاپ DOHC به حجم ۱,۰۳۴ سی سی برخوردار است. پیشرانه ای که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. بنابراین قطعاً با این میزان توان، در سریع ترین زمان ممکن شما را به مقصد می رساند. در بخش تجهیزات الکترونیک، مدل ۲۰۲۲ همچنان از پکیج به روزرسانی شده در مدل های ۲۰۲۰ بهره می گیرد. این پکیج شامل کروز کنترل الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، سیستم انتخاب حالت سواری، سیستم اتصال تلفن همراه هوشمند و شاخص رانندگی سازگار با محیط زیست می شود.

ورود کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ به بازار

رونمایی از کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ +عکس

از دیگر آپشن های کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰SX می توان به کوییک شیفتر دو جهته، کلاچ کمکی پایی و سیستم تعلیق Back Link افقی در محور عقب اشاره کرد. با این ویژگی ها، شما یک اسپرت تورر همه فن حریف در اختیار دارید که بی محابا می توانید با آن به دل هر جاده ای بزنید. کاوازاکی فعلاً این مدل را برای اروپا معرفی کرده است و هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن در دسترس نیست، اما می توان پیش بینی کرد که پای توفان نینجا ۱۰۰۰SX مدل ۲۰۲۲ از اواخر سال ۲۰۲۱ به نمایندگی های کاوازاکی باز می شود.

منبع: اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    14 0
    کاواساکی،هندا،ووو تو ایران یا نیست اگر هم باشه قیمتش نجومی اینا به کنار سوار شدنش هم به دستور برخی نهاد های امنیتی جرم محسوب میشه
    • نیما IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      کاش بدون اطلاعات کافی نظر ندیم...حتی مدل ۲۰۲۱ تمام برند ها از اتریش تا المان و ژاپنی ها همه تو ایران موجوده به تعداد بالا! احتمالا قبل زمستان مدل۲۰۲۲ برندهای مختلف هم تک و توک سرکله شون پیدا بشه! قیمت ها هم‌.... تا سال ۹۰ کاملا منطقی بود! میشد با حدود ۱۵ میلیون تومان (( پراید تقریبا ۱۸ تومن بود)) میشد باهاشب عنوان مثال یک 2009 gsxr1000 در حد خشک خرید!!!! اما سالهای اخیر ک پراید ب صد تومن رسید.... ک هچچچچچچچ ربطی ب دلار نداشت....موتور های اسپرت از کراس تا سنگین....حتی از پراید و دلار هم جلو زد و (( چون توجه قشر مرفه و ثروتمند ب موتورسنگین و کراس جلب شده بود تو دهه ۹۰ک باعث جلب توجه افراد بشششششدت سودجو و دلال های نادرست شد! ک اقدام ب خریداری در تعداد بالا و قاچاق ... و دپو کردند ...اونم در حالی ک تقاضا انفجاری بالا میرفت....و عرضه و فروش موتور روز بروز کمتر و گرانتر!! کم کم و با مجاز شدن حجم ۲۵۰ و بعد ۳۰۰ سی سی.... حتتتی موتورهای تحت لیسانس هم ب بهانه مدارک دار بودن... بششششششدت و نجومی و به خواست دلال های دانه درشت ...و البته خورده پا .....بالا رفت ....اما برخلاف گفته شما هم موتورهای اخرین مدل و خشک موجوده و هم با مدارک و مجاز ب نگهداری.....و استفاده (( تخصصی و ورزشی)).... اما قیمت ها دقیقا شبیه به مساله دلار و طلا.....نجومی شده!!! وگرنه سال ۹۱ یک zx600r 2009 رو با برگ سبز گمرکی خریدم شخصا ۲۱ ملیون تومن که الان همون موتور رو ...امکان نداره کمتر از ۲۰۰ میلیون بدن!!! اما در مورد امنیتی بودن موتور اونم بشکل غیر منطقی و بی معنی.... حق با شماست!
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    7 0
    کولاکه
  • Kawasaki IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    9 0
    کاوازاکی نینجاh2r سلطانی هست برای خودش،حالا sx هم اومده.. سوزوکی heyabusa هم عالیه
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 0
    عجب موتوری
  • CA ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    2 4
    همون دوچرخه های موتوری جنگ جهانی فقط توسعه پیدا کرده! تا می بایستی منابع زمین صرف این است آشغالا بشه!
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      1 0
      عزیز من اون ژاپنی که بعد از جنگ جهانی دوم که با خاک یکسان شد ؛ با همت و تلاش بی وقفه تبدیل شد به یک کشور صنعتی که در جهان همه حسرت اون کشور رو میخورند
  • مسعود IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    8 0
    ما اینا را دیگه تو خواب هم نمی بینیم چه برسه بخریم. الان تو ایران فرقون هم نمیشه خرید چه برسه به این موتورا.
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      1 1
      عوضش ما موشک داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس