کد خبر 1272214
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
موتور سیکلت

شرکت Motarrad که از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌ام‌و محسوب می‌شود، اخیرا از یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک به نام CE ۰۲ رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، شرکت Motarrad که از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌ام‌و محسوب می‌شود، اخیرا از یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک به نام CE ۰۲ رونمایی کرد. هم چنین یک کمپانی خودروسازی جدید در آلمان در حال کمک به تولید یک خودرو کاروان است که برای افراد بازنشسته طراحی شده و از بهترین و لوکس‌ترین تجهیزات برخوردار بوده در حالی که تختخوابی پادشاهی و گاراژی بزرگ برای جای دادن به یک خودرو اسپرت را نیز در خود دارد.

موتورسیکلت الکتریکی بی‌ام‌و CE ۰۲

بی‌ام‌و در طی سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای را به تولید محصولات الکتریکی معطوف کرده و شاخه Motorrad این شرکت که وظیفه دنبال کردن این اهداف را در زمینه تولید موتورسیکلت بر عهده دارد، پیش از شروع به کار کنفرانس IAA Mobility در آلمان، جدیدترین محصول خود به نام CE ۰۲ را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

این محصول ظاهری مینیمالیستی در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با «تایپوگرافی تکنوئید» دارد. یک چراغ LED دایره‌ای شکل و یک صفحه نمایش کوچک بین فرمان برای نمایش اطلاعاتی مانند سرعت و وضعیت باتری در داشبورد این موتور وجود دارد. جالب اینجاست که شرکت بی‌ام‌و تصمیم گرفته است نمایشگر آن را بدون نیاز اتصال موتور به گوشی هوشمند یا برنامه‌های ثالث بسازد. موضوعی که شنیدن آن در زمانی که همه چیز به گوشی‌ها متصل می‌شود بسیار قابل توجه است.

یک موتورسیکلت خفن+عکس

بی ام و در طراحی این موتورسیکلت برقی از محصولات دیگر خود از جمله اسکوتر برقی CE ۰۴ الهام گرفته است. CE ۰۲ از پیشرانه برقی ۱۱ کیلووات‌ساعتی استفاده کرده و حداکثر سرعت آن ۹۰ کیلومتر بر ساعت (۵۶ مایل بر ساعت) می‌باشد. بی ام و جزئیات باتری این محصول را اعلام نکرده، اما ادعا می‌کند که CE ۰۲ با هر بار شارژ، مسافت ۹۰ کیلومتر را طی می‌کند.

یک موتورسیکلت خفن+عکس

یک موتورسیکلت خفن+عکس

همچنین در قسمت پایین این موتورسیکلت به جای پدال از قطعه‌ای شبیه به اسکیت‌‍ برد استفاده شده که از آن به عنوان تکیه‌گاه پا استفاده خواهد شد. چراغ جلویی ال‌ای دی و صفحه نمایش کوچک برای نمایش میزان سرعت و شارژ باتری از دیگر ویژگی‌های CE ۰۲ است. وزن کلی این محصول ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد.

منبع: برترین ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • دیدگا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    16 7
    شبیه کاردستی بچه های فنی و حرفه ای میمونه ولی چون اسم بی ام دبلیو روشه همه مجبوریم بهبه و چهچه کنیم!!
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      14 9
      ای قربون دهنت. گل گفتی. حرف دل منو زدی. اگه یه شرکت دانش بنیان تو ایران اینو ساخته بود الآن غربگداها اونو به سرنوشت ویروس یاب دچار می کردن.
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      7 7
      یک نگاه به موتوسیکلتها و خودروهای 2021 بی ام دبلیو تو اینترنت بنداز تا بقول خودت ببینی چه کاردستی هایی درست کرده و چقدر هنوز مونده تا به سایپا و ایران خودرو و کارگاههای دانش بنیان برسه !! یک سرچ کن میاد دستت
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      7 6
      خب دانش بنیان!!!چرانساختن؟کسی که عشقش هوندا125باشه،نبایدم این طراحی روبفهمه....خلاصه دوغتوبخور
    • دیدگا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      4 3
      دوست طراحی و دوغ فروش! شمایی که از طراحی خیلی میفهمی بفرمائید از این طراحی چی فهمیدی و بگو ما هم یه چیزی یاد بگیریم؟! دو تا چرخ فرقون و یه بدنه ساده که دیگه اینهمه بهبه و چهچه نداره! موتورسیکلت برقی تمام تکنولوژیش توی موتور و باتریش خلاصه میشه و شاید بهتر بود در این زمینه بهبه و چهچه میکردی که البته خود بی ام دبلیو چیزی در مورد باتری و ذخیره کننده انرژی نگفته! لااقل بگو نود کیلومتر در ساعت واسه دو تا چرخ فرقون و با یه همچین بدنه ای واقعا شاهکاره!
    • M IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      تکنولوژی دوست عزیز هوندا125قدیمی نیست
  • علی خان IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    4 1
    ای بابا این چیه ، من میخواستم بسازم ی جوری می‌ساختم که رو آب هم بشه روند ، اگه وقت میذاشتم شاید پروازش میدادم ، جهنم ی چیزی هم می‌بستم ته ته ش بره تا مریخ ولی حیف که حوصله ندارم .
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      0 0
      لاستیکش شبیه به چرخ فرقون یه گاری ببنده پشتش حرف نداره ای نان خشک اهن شکسته قابلمه شکسته با نمک عوض میکنیم ما چرا حرص بخوریم گور پدر کسی حالش از ماه بهتر باشه
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    بدم میاد. چون با بیوجدانی میان تو پیاده رو ها!!! چه وضعشه ؟؟؟ الانم مشکل دوچرخه سوارها هم اضافه شده.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    همین الان من یه عیب اساسی توش پیدا کردم!!! گلگیر عقب نداره ه رفتی تو بارون و شل و گل پشتت افتضاح میشه.مگر اینکه یه تیکه مقوا زیر زین جا بدی تا خیس نشی. تازه بی ریخت هم ساخته من که روم نمیشه سوار شم دیگه کسی زنم نمیشه
  • محمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    خدایی اگه اینو توایران ساخته بودن میشد سوژه دوماه اینستاگرام بقیه شبکه ها ولی الان همینو بیارن ایران هموطنان اسگل ۵۰۰ میلیون پول بالاش میدن که باش برن دور دور وپزشو بدن
  • افشین IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام،هم اینوریا درست میگن هم اون وریا !! اما اصلا قیاس توان اجرایی تکنولوژی یه کم جای بحث داره ،من یه صنعتکار چند ده سالم،خیلی هم کشورم رو دوست دارم با همه اون چه توشه،معمولآ اون دسته از دوستانی که تکنولوژی غربی رو به رخ میکشن مطمعنآ یه میخ سالم تو دیوار نکوببدن تا بدونن ساختن یه قطعه چقدر میتونه سخت باشه چه برسه طراحی وتولید خودرو.دوست عزیز تکنولوژی مال ما نیست ،مال غربی یاس،در ثانی،رقابت بهتر ساختن تویه غربیا بیشتر برای ثبت برند برای فروش بالاست نه صرفا هوش واستعداد کهکشانی، اونها تکنولوژی رو بسته بندی کردن وفروختن چون نیاز داشتن منابع مالی کشورشونو تامین کنن،البته این مسئله از تحسین نو آوری واختراعات متعدی که داشتن کم نمی کنه ،اما هیچ دلیلی برای تمسخر ایرانی هم نیست،نکته اینجاست،نیاز داشتن ساختن ،ما هم نیاز باشه میسازیم .نمونه بارزش کلکسیون موشکی که خبره هاشون ،حیرونند،نیاز داشتیم موشک بالستیک نقطه زن داشته باشیم ،با دوهزار کیلومتر برد تنها ده تا بیست متر ممکنه اونم ممکنه خطا بزنه،ساختیم وهدف زدیم. نزدیم؟؟!!!
  • مصطفی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    چرخاش شبیه لاستیک پیکان،،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس