کد خبر 1272018
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
زالی: محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا برداشته نشده است

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا تهران گفت: به هیچ وجه راه‌اندازی مراکز جدید واکسیناسیون تجمیعی در تهران شوآف رسانه‌ای نبوده و این مراکز بر اساس برنامه مدون و نیازسنجی افتتاح می‌شوند.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای تهران با اشاره به ازدحام در برخی مراکز واکسیناسیون طی روزهای اخیر، اظهار کرد: واکسیناسیون بر اساس گروه‌های سنی اعلامی وزارت بهداشت است و هرگونه عدم رعایت ترتیب گروه‌های سنی می‌تواند در فرآیند واکسیناسیون در تهران اختلال ایجاد کند.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای توجه به گروه سنی اعلام شده واکسیناسیون و ثبت‌نام در سامانه افزود: این توجه و تعهد شهروندان موجب افزایش نظم و شتاب‌گیری فعالیت مراکز می‌شود که موجب کاهش گروه‌های سنی در روزهای آینده می‌شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران ضمن رد ادعای عدم نیاز ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون تجمعی و نمایش رسانه‌ای در افتتاح این مراکز، تصریح کرد: به هیچ وجه این ادعا صحیح نیست و هر مرکز واکسیناسیون تجمعی جدیدی که در تهران راه‌اندازی می‌شود، پیش از آن توسط معاونت بهداشتی بررسی شده و بر اساس شاخص تقسیم به نسبت جمعیتی و نیاز به ایجاد ایستگاه واکسیناسیون اقدام می‌شود.

زالی تصریح کرد: یک نقشه ملی توسعه مراکز تجمیعی و برنامه‌های ایستگاه‌های تلقیح واکسن وجود دارد که برای شهر تهران توسط وزارت بهداشت تهیه و تدوین شده و بر اساس آن نقشه عمل می‌شود و بنابراین راه‌اندازی مراکز جدید بر اساس برنامه مدون و نیازسنجی صورت می‌پذیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس