کد خبر 1271859
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

خیلی وقت است که به دنبال هدیه ای جالب و متفاوت برای خواهرزاده هایم می گردم و سر انجام پس از جستجوهای فراوان هدیه ها و کادوهای متفاوتی را پیدا کردم که هر بچه ای را بی نهایت خوشحال می کند، قیمت مناسبی دارد و همچنین برایش به یادگار می ماند. با توجه به اینکه همه در مناسبت هایی از جمله، تولد بچه ها، عید نوروز و عیدی سایر اعیاد، شب یلدا و روز جهانی کودک و حتی روز دختر دوست داریم به یچه های نازنین خانواده هدیه دهیم، این ایده ها و نحوه تهیه شان را برایتان می نویسم تا شما هم به راحتی تهیه کنید.

پیشنهاد اول - کتاب اختصاصی با قهرمانی خود کودک!

اولین ایده و شاید آموزنده ترین آن ها خرید کتاب داستان اختصاصی با قهرمانی، اسم و عکس خود کودک است. این کتاب ها از نوزادی تا 12 سال امکان سفارش دارند و در موضوعاتی جذاب و خواندنی، در یک نسخه برای شما چاپ و ارسال می شوند. سفارش این کتاب ها آنلاین بود و زیر 10 دقیقه وقتم را گرفت و در کمتر از یک هفته تر و تمیز و بسیار منظم به دستم رسید.

همین حالا به سایت داستان من بروید و کودک خود را قهرمان کتاب داستان خودش کنید

هدیه هایی که بچه ها را بی نهایت خوشحال می کند!

پیشنهاد دوم- خرید یک حوله تنپوش گرم و نرم با اسم خود کودک

به نظر من وقتی هدیه می دهیم خاص بودنن آن خیلی مهم است، اینکه تکراری نباشد و مختص کودکی باشد که هدیه را می گیرد، با جستجوی فراوان یک سرویس اینترنتی با کیفیت پیدا کردم به نام "اسم من" که هرچیزی از آن سفارش دهی با اسم کودک خانواده خودتان ارسال می کند، به عنوان مثال حوله تنپوش سفارش می دهی و طرح و رنگ و سایز را که انتخاب کردی اسم کودک را نیز اعلام می کنی و روی محصول مورد نظرت گلدوزی می شود. علاوه بر حوله های تنپوش این مجموعه انواع عروسک، لباس، کیف و کوله کودک و اسباب بازی های بانمک دارد که همه با اسم کودک و به صورت شخصی سازی شده ارسال می گردد. سفارشات من هم یک هفته ای به دستم رسید و بسیار رضایت بخش بود

برای سفارش محصولات گوناگون با اسم زیبای کودکتان به سایت اسم من بروید.

هدیه هایی که بچه ها را بی نهایت خوشحال می کند!

پیشنهاد سوم- لباس و عروسک با اسم زیبای کودک شما

خرید لباس کودک و عروسک های دوست داشتنی با اسم کودک است که از دوران کودکی بچه هایمان به یادگار می ماند. این لباس ها را نیز از مجموعه اسم من سفارش دادم و بسیار لذت بردم.

برای اینکه اسم زیبای کودکتان را روی یک هدیه بی نظیر برای همیشه ماندگار کنید اینجا بزنید

هدیه هایی که بچه ها را بی نهایت خوشحال می کند!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس