شماری از سربازان رژیم صهیونیستی بر اثر حمله یک فلسطینی زخمی شدند

رسانه‌ها از زخمی شدن تعدادی از سربازان رژیم صهیونیستی در شهر قدس توسط یک فلسطینی خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع رسانی «غزه الان» در صفحه خود در توییتر در خبری فوری نوشت: تعدادی از سربازان رژیم اشغالگر امروز (دوشنبه) با قاچو توسط یک فلسطینی در ایستگاه قطار در شهر قدس اشغالی مجروح شدند.

همچنین در این پیوند، شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم اسرائیل از حمله یک فلسطینی با سلاح سرد (چاقو) به سربازان رژیم صهیونیستی در ایستگاه مرکزی اتوبوس در غرب قدس خبر داد و اضافه کرد که بر اساس ادعای رسانه‌های صهیونیستی، فرد حمله کننده کشته شده است.

المیادین به نقل از رسانه های رژیم اسرائیل اضافه کرد که بر اثر این حمله دو نفر زخمی شدند و بسیاری از صهیونیست‌ها به وحشت افتادند.

در همین حال شبکه صهیونیستی «مکان» ادعا کرد که سربازان ارتش این رژیم صبح امروز (دوشنبه) حمله یک فرد فلسطینی که با چاقو قصد ضربه زدن به نیروهای رژیم اسرائیل را داشت، خنثی کردند.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به اینکه این حمله در چهار راه «غوش عتصیون» خنثی شده است، ادعا کرد که در پی این حمله  هیچ یک از سربازان رژیم صهیونیستی آسیب ندیدند اما فرد حمله کننده فلج شده است.

شبکه مکان به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که ضارب فلسطینی از ناحیه دست زخمی شده و برای مداوا به بیمارستان «شعاری تصیدیق» قدس منتقل شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس