واکسیناسیون شبانه روزی «یگان ویژه ناجا»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از بسیج همگانی و اجرای طرح جهادی برای تسریع در واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش در استان تهران تا پایان مهر ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش مشرق، جلیل کوهپایه زاده در جلسه قرارگاه واکسیناسیون، گفت: با توجه به تصمیم گیری اعضای ستاد کرونا استان تهران مبنی بر تسریع در روند واکسیناسیون عمومی؛ مقرر شد تا دانشگاه‌های علوم پزشکی با اجرای طرح جهادی و ضربتی، جمعیت تحت پوشش خود را در زمان مقرر یعنی مهرماه سال جاری واکسینه کنند.

بیشتر بخوانید:

واکسیناسیون سنین مختلف کذب است

وی افزود: مراکز تجمیعی باید در دسترس مردم، نوبت دهی منطقی و بازه زمانی متغییر باشد تا واکسیناسیون افراد تحت پوشش در اسرع وقت انجام شود.

کوهپایه زاده گفت: تا ۲۰ شهریور، ۳۱ درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی ایران در اجرای این طرح جهادی، واکسینه کردن روزانه صد هزار نفر است.

کوهپایه زاده افزود: افزایش مراکز تجمیعی و ایستگاه‌های تزریق، افزایش مدت زمان واکسیناسیون، بهره برداری از تمامی امکانات سازمان‌ها، بسیج ملی، هماهنگی بین بخشی و الکترونیکی کردن نوبت دوم جزو اولویت‌های این طرح جهادی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطر نشان کرد: بیمارستان‌ها، پایگاه‌های خوبی برای انجام واکسیناسیون عمومی هستند که باید از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.

کوهپایه زاده با بیان اینکه در حال حاضر مشکل تأمین واکسن نداریم، افزود: هدف ما ارائه خدمات سلامت به مردم در راستای ایفای رسالت اجتماعی است که این امر با توسعه همکاری‌های بین بخشی محقق می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    6 1
    دهه شصتی های بیچاره کی نوبتش می شه..‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس