کد خبر 1271252
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
اجرای چراغ خاموش "سند ۲۰۳۰" در بدنه دولت

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: هفت مصوبه مهم این شورای که مدت‌ها بر زمین مانده بود، از سوی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، لغو اجرا سند ۲۰۳۰، بنیاد ایرانشناسی، قانون تشکیل هیئات امنا دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی، تاسیس گروه برنامه‌ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص و اصلاح و تکمیل آیین نامه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور از جمله مهمترین مصوباتی است که از سوی رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    4 0
    بهتر ! دِ همین مونده بود دیگران برای ایران همراه با بوتسوانا و اوگاندا و سوازیلی سند دیکته کنند همه هم این ذلت رو بپذیرن. از اساتید خودمون بخواین طرح توسعه بنویسن ! درمونده که نیستیم.
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      1 1
      خیلی وقته نوشتن، کی اجرا کنه؟ اونایی که امام جمعه‌ ضد فساد لواسان رو برکنار کردن؟ یا اونایی که درس شهید رو از کتابا کشیدن بیرون؟ یا اونایی که اسم شهید رو از کوچه ها برداشتن؟ یا اونایی که به شبکه نمایش خانگی مجوز توهین به حاج احمد رو دادن؟ فساد خیلی بیشتر از اونیه که فکرش رو کنیم!
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    7 0
    خلیییییییییییییی ممنون . کار عالی بود .خدا ازشون نگذره از کسانی که این سند و به اجرا گذاشتن .البته باید متن کتاب ها رو هم یه ویرایشی کرد
  • NZ ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    احسنت، دو راهکار بايد پيش رو باشد؛ يکی کوتاه مدت و ديگری بلند مدت است راه حل اساسی است. بايد وزارت آموزش و پرورش شاهد يک باز بينی اساسی شود. احتياج داريم که آموزش و پرورش ما خلاق و جذاب برای نسل جديد باشد و به همين علت بايد يک کارگروه متشکل از کارشناسان اجتماعی، جامعه شناس، روانشناس، اساتيد بينش دينی و اساتيد علوم استرتژيک و متخصصين روحيه خلاقيت در نسل جوان تشکيل شود. درواقع ما احتياج به چنين ستاد ويژه ای در آموزش و پرورش داريم. مضاف بر اين نسل آينده حتما بايد بر يک زبان خارجی در طول دوره تحصيلی بصورت عملی تسلط داشته باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس