کد خبر 1271018
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

به گزارش مشرق، اکبر یعقوبی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏کسایی که به سوریه رفتن، در بازارهای این کشور که به تازگی از جنگ رها شده حتی یک مورد کالای خارجی هم به فروش نمیرسه و اصلا این موضوع در بین مردم به فرهنگ تبدیل شده.

بنظر شما عجیب نیست این حجم از تخریب خود تحریمی در خصوص نخریدن کالاهای ایرانی در داخل کشور؟!

این حجم از خود تحریمی در کشور عجیب نیست؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    7 6
    علتش قیمت بسیار بالا در مقابل کیفیت پایین و خدمات پس از فروش بسیار ضعیف است.باید هم تولید کننده و هم مصرف کننده هوای هم رو داشته باشند که متاسفانه تولید کننده اکثر اوقات دنبال سو استفاده است.
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      2 2
      خب دیگ همینه اون خارجی رو هم در کنارش میارن منتها اون ایرانی اگر 10 میلیون باشه معادل خارجیشو کمتر از 30 میلیون نمیدن ... توی امریکا خودشون فورد تولید میکنن اما تویوتا هم هست به همون اندازهک جنس غیر امریکایی وارد کشور میکنن به همون اندازههم به کشوارای فرستند محصول امریکایی میفرستن اینجوری نیس ک ب تولید داخلی ضرر برسونن ...وقتی جنس داخلی آشغاله معلومه خارجیا نمیخرن مجبورن به اسم حمایت از تولید داخل قالبش کنن به خودمون...این غلطه آقایون مسئولین....مگه ما باید تاوان بدیم؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    14 3
    کلا مردم تجملاتی مصرف گرا شده‌ اند قبلا مردم‌ خودکفا بودند دردامداری وکشاورزی تمامي مواد خوراکی ومصرفی خودشان‌ تهيه می‌کردند ُ
    • یادتون باشه IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      2 3
      داداش ۲ تا مرغ و گوسفند بیار تو خونتون از فردا خودکفا بشو . بقیشم بفروش
    • علی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      5 3
      شما یک تحقیق بکن ببین کدوم کالاها تولید داخلی هستن یا کدوما مونتاژ شده کالای دسته سوم چینی به اسم کالای ایرانی ، وقتی مردم میخرن و با کیفیت بسیار پایین روبه رو میشن این بزرگترین خیانت به کشور است
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 1
    خب اونجا غربگدا در پوشش اصلاح‌طلب نداره! یعنی نه اینکه نداشت، داشت! ولی خیلی زود فهمیدن که از غرب و از امریکا آب گرم نمیشه و باید روی پای خودشون بایستند. اما امان از غربگداهای حقیر وطنی...!
    • ناشناس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 1
      استفاده از کالاهای با کیفیت حق هر کسی است چه ربطی به تجملات دارد ،آخه تا کی با این شعارهای بی ربط به شعور مردم توهین میکنید وقتی تولیدات داخلی هر روز کیفیتش پایین بیاید و خدمات پس از فروش درست و حسابی نداشته باشد و احساس مسئولیت دو طرفه نباشد و فقط خریدار مورد سرزنش باشد و تولید آزادانه هر جنس بی کیفیت را به مشتری تحمیل کند وضع همین است.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 2
    مردم قبلی دیگه نیستیم خدا وانسانیت را فراموش کردیم اولیش خودم.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 2
    میشه یه توئیت بزنی(توئیتر هم برا بلاد کفر) بگین برند گوشی و یخچال و تلویزیون و...خودتون چیه؟؟
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    4 2
    مقصر سلبیرتی هایی هستندکه خود نظام تربیت کرد است تمام کرم از خود درخت مردم عوامن هرچی نشان بدید خوششونمیاد
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 2
    ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب و خدمات پس ازفروش درست و درمون نه اینکه به اسم حمایت از تولید ملی مونتاز های بی کیفیت رو قالب مردم کنید با قیمتهای سرسام آور.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 5
    وقتی کالاهاتون در حد پراید وپرایدوانت باشه چه انتضاری دارید از مردم مردم دوست ندارن جونشون رو دست مُشتی بی مسئولیت و چشم و گوش بسته بسپارن اول باید از سازندگان شروع کنید که سطح کیفت رو حداقل۶۰دصد به بالا ببرن اون وقط همچین توقعی داشته باشید خجالت بکش و خجالت بکشند به هرکدوم از تولید های ملی نگاه بکنی متوجه کم کاری بسیاری میشی دزدی فقط کیف قاپی و ماشیین دزدی نیست نوعی که تولید کننده ها کم کاری میکنند دزدی توی خفاست و خیلی بدتر از دزدی توی عوام هست شرف خوب چیزی هست وجدان خوب چیزی هست
  • ناشناس IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    این کاملآ درست و منطقی است که هر فردی احساس مسئولیت کرده و خرید کالاهای ساخت کشور خود را بخرد و اولویت اول در خرید کالا باشد تا با حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال وظیفه شهروندی خود انجام دهد اما اگر این ترجیح سبب سو استفاده تولید کننده شود تولید کننده هیچ تلاشی برای بهبود کیفیت نکند و مسئولیت خود در قبال شهروندان برای خدمات پس از فروش و... انجام ندهد و هر روز کیفیت کالا تولید داخلی پایین بیاید نشانه سو استفاده تولید کننده است باید فکر اساسی برای حل این معضل به عمل آید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس