کد خبر 1270994
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
در جلسه امروز شورای ششمی‌ها با پلیس تهران چه گذشت؟

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جزئیات برگزاری جلسه امروز با شورای ششمی‌ها گفت:‌ساخت ۴۰ کلانتری و اعلام آمادگی جهت همکاری با مدیریت شهری جدید در دستور کار قرار دارد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شورای ششمی‌ها اظهار داشت: نشست صمیمانه امروز با نمایندگان شورای شهر برگزار شد که ضمن عرض تبریک به اعضای جدید شورا اعلام همراهی جهت هم‌افزایی در شهر با این افراد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

جلسه زاکانی در منزل مهدی چمران

وی با بیان اینکه پلیس تهران آماده همکاری با شهردار جدید و اعضای شورای ششم است،‌گفت: تلاش می‌کنیم در جهت امنیت، آرامش، آبادانی و اقدامات اجتماعی و عمرانی همراه و در کنار شورا و شهرداری باشیم و با تمام قدرت همکاری‌های لازم را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ابتر ماندن ساخت ۴۰ کلانتری طی سال‌های گذشته در تهران گفت: ارتقاء و امنیت و موضوعات حاشیه‌ای همچنین ساخت این ۴۰ کلانتری و تکمیل آن در جلسه امروز با شورای ششمی‌ها مطرح شد و دیدگاه‌های ارزشمندی اعضای شورا بیان داشتند.

رحیمی گفت: همچنین قرار است که نمایندگان ما در کمیسیون‌های شورا مباحثی را مطرح کنند تا شاهد اصلاح فرآیندها و انجام اقدامات جامع‌تر در بحث‌های ترافیکی به ویژه در آستانه سال جدید تحصیلی، آلودگی هوا در ۶ ماهه دوم و موضوعاتی مانند مبارزه با موادمخدر باشیم.

وی با بیان اینکه جهت بازگشایی مدارس آمادگی‌های لازم را داریم گفت: منتظر دستورات ستاد مقابله با کرونا و آموزش و پرورش جهت بازگشایی مدارس هستیم و اگر این موضوع انجام گیرد ما تمهیدات مناسب را اتخاذ و پیش‌بینی کرده‌ایم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس