کد خبر 1270880
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
افشاگری رییس لالیگا: «مسی» به دلیل مسایل مالی از بارسا نرفت

رییس لالیگا با بیان اینکه رییس باشگاه رئال‌مادرید، بارسلونا را ربوده است، گفت: من یقین دارم که رفتن «لیونل مسی» به دلیل مسایل مالی نبوده است.

به گزارش مشرق، «خاویر تباس» در مصاحبه‌ای با نشریه اسپورت اسپانیا همزمان به «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال‌مادرید و «خوان لاپورتا» رییس باشگاه بارسلونا حمله کرد و آن‌ها را مورد انتقاد قرار داد. 

وی با بیان اینکه پرز، بارسا را ​​ربوده است. من یقین دارم که رفتن «لیونل مسی» از بارسلونا به دلیل مسایل مالی نبوده است. بارسا می‌توانست از رفتن او جلوگیری کند. شاید رفتن مسی دردناک‌ترین جدایی تاریخ لالیگا بود چرا که من او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانم. او لیاقت چنین رفتاری را نداشت. 

رییس لالیگا در مورد لاپورتا نیز تصریح کرد: بارسا تا یک مدت با پروژه CVC موافقت کرده بود اما ناگهان بعد از مخالفت رئال، بارسلونا نیز با این پروژه مخالفت کرد. 

تباس در مورد توازن اقتصادی موجودی بارسا خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند مانند سال ۲۰۰۳ اتفاق بیفتد. زمانی که لاپورتا، گاسپارت را متهم به ضرر کرد و گروهی از شرکایش او را به دادگاه بردند. البته شیوع کرونا نیز میلیون یورو برای بارسا ضرر به بار آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 0
    قیافه اش به شدن شبیه یهودی هاست
  • امید آزادی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 1
    از نظر من بهترین مهاجم های دنیافقط لواندوفسکی ولوکاکو وادین ژکو (خداییش یک لحظه تصور کنید لواندوفسکی تو تیم آلمان بازی میکرد خیلی وقت پیش رکورد علی دایی رو می شکست انصافا
  • عطا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    از اول هم مشخص بود پای پرز وسطه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس