کد خبر 1270714
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
زورگیری

سرهنگ کارآگاه کیانوش رستمی رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند ۲نفره سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی و کشف ۲۰فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه رستمی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با توجه به افزایش وقوع سرقت قاپ زنی و گوشی تلفن همراه در مناطق غرب و جنوب غرب تهران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و با تشکیل قرارگاه فرعی سرقت و فعال کردن پرسنل گشت آشکار با تلاش مستمر کارآگاهان و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم نهایتاً سوم شهریور ماه 2 متهم به نام های خسرو و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در ابتدا متهمان در بازجویی انجام شده منکر ارتکاب سرقت شده لیکن پس از بازجویی و ارائه مستندات ناچارا لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب بیش از 20 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف و اظهار داشتند که گوشی ها را پس از سرقت در حوالی خیابان شوش به دستفروشان می فروختند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی گفت: پس از بررسی و حسب اعتراف متهمان ، محل‌های سرقت و مالباختگان مرتبط شناسایی و تعداد 18 نفر از شکات نامبردگان را به عنوان سارقان خود شناسایی کردند.

کارآگاه رستمی با بیان اینکه متهمان با پرسه زنی در محل‌های خلوت سوژه مورد نظر را شناسایی و در فرصتی مناسب گوشی همراه مالباختگان را قاپیده و بلافاصله از محل متواری می شدند، خاطرنشان کرد: هر 2 سارق پس از تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح به بزه انتسابی با قرارهای مجرمیت روانه زندان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    درحوالی میدان شوش سارقان اموال مردم رابه راحتی می فروشندمانندزاپاس خودرو وتلفن همراه وغیره و نظارت پلیس دراین مکان بالباس شخصی می توانددردستگیری سارقان ومالخرهاکمک کند.گوشی همراه سرقتی من هم درحوالی این مکان فروخته شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس