اولین سامانه تجربه‌نگاری مساجد با حضور رئیس سازمان بسیج رونمایی شد

سامانه تجربه نگاری «مسجدنا» با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بابااحمدی معاون بسیج مساجد و محلات و معاونین بسیج مساجد و محلات سپاه‌های استانی در سالن همایش‌های 5 آذر رونمایی شد.

به گزارش مشرق، سامانه تجربه نگاری «مسجدنا» که با هدف ثبت و اشتراک‌گذاری الگوهای بسیج ایجاد شده است با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار بابااحمدی معاون بسیج مساجد و محلات و معاونین بسیج مساجد و محلات سپاه‌های استانی در سالن همایش‌های ۵ آذر رونمایی شد.

 در این مراسم سردار بابا احمدی در مورد سامانه «مسجدنا» تصریح کرد: این سامانه از نیازهای اساسی امروز نهاد مردمی بسیج در سطح محلات است تا بتواند باعث اثرگذاری اقدامات بسیج شود و خلاء آن تا به امروز احساس شده بود.

وی با اشاره به کاربردهای اصلی این سامانه گفت: هدف اصلی این سامانه ثبت و تکثیر الگوهای موفق در سطح رده‌های بسیج و ایجاد شبکه به هم پیوسته پایگاه‌ها و مساجد سراسر کشور است.

بابا احمدی در تشریح ویژگی‌ها و امکانات سامانه «مسجدنا» گفت: این امکانات عبارتند از اسناد عملیاتی: در واقع هدف اصلی این بخش آموزش بسیجیان سراسر کشور است که با استخراج تجربیات موفق و برتر ارائه شده توسط پایگاه‌های مقاومت می‌توان این اسناد آموزشی را تولید کرد تا نقشه راه مؤثری در فعالیت‌های بسیج باشد. تجربیات: قطعاً همه افرادی که در نهاد بسیج جامه خدمت می‌پوشند از انجام طرح‌ها و و فعالیت‌های جهادی خود تجربیات موفق و بعضاً هم ناموفق داشته‌اند، بخش تجربیات به این منظور در سامانه قرار گرفته تا بسیجیان و پایگاه‌ها تجربیات موفق خود را با بارگذاری در سامانه در دسترس عموم قرار دهند.

وی ادامه داد: دیگر ویژگی‌های این سامانه عبارتند از بسته‌های پشتیبان: بسته‌های پشتیبان مانند یک کوله‌پشتی محتوایی تمامی مطالبی که جهت اجرای یک برنامه از قبیل کتاب‌های صوتی، PDF، طرح‌های لایه باز، معرفی اساتید و مکان‌های اردوگاهی و ... لازم است را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. رسانه: در این بخش تجربیات برتر در قالب‌های موشن، انیمیشن، پادکست، اینفو و ... طراحی و تولید شده تا در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. ایده: ممکن است برخی بسیجیان تجربه‌ای در زمینه فعالیت‌های بسیج نداشته باشند اما ذهن باز و خلاقی برای ارائه ایده دارند که می‌تواند برای فعالیت‌های بسیج مفید باشد به همین منظور این بخش برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها توسط بسیجیان در نظر گرفته شده است. پرونده ویژه: در این بخش همه مطالب به صورت خاص، گلچین شده و مناسبتی در اختیار مخاطبین سامانه مسجدنا قرار می‌گیرد.

در انتهای این مراسم سامانه مسجدنا با اعلام سردار سلیمانی و سردار بابااحمدی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس